پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با مردم تربت حیدریه

در راستای اجرای طرح ملاقات های چهره به چهره با مردم در شهرستانهای خراسان رضوی در ابتدای هر ماه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به تربت حیدریه سفر کرد و با برخی از مردم دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، طی این دیدار که از روزهای قبل در فضای مجازی و کانال های خبری پرمخاطب شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه اطلاع رسانی شده بود، متقاضیان ملاقات با مدیرعامل شرکت با حضور در مدیریت برق تربت حیدریه، با مهندس “محسن ذبیحی دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

در این دیدارها که حدود سه ساعت به طول انجامید، علاوه بر طرح مشکلاتی از قبیل تقاضاهای انشعاب خارج از محدوده، خاموشی چاه های کشاورزی، جابجایی شبکه و تاسیسات، روشنایی معابر روستایی و… که توسط حدود ۲۵ نفر از مراجعه کنندگان انجام شد، تعدادی از همکاران مدیریت برق تربت حیدریه نیز مسایل خود را نزد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مطرح کردند.

طی این ملاقات ها که مهندس “سعید شریفی” معاون هماهنگی برق شرق، مهندس “مهدی دهقان” معاون فروش و خدمات مشترکین نیز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را همراهی می کردند، نتایج دیدار با مردم را بسیار مثبت ارزیابی کردند.



دیدار با خانواده مرحوم مهدی زاده و عرض تسلیت درگذشت همکار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در ادامه سفر خود به تربت حیدریه، با حضور در منزل پدر همکار عزیزمان مرحوم “مهدی مهدی زاده”، ضمن دلجویی و ابراز همدردی با خانواده وی، درگذشت آن مرحوم را ضایعه ای برای شرکت دانست.

مهندس ذبیحی به اتفاق معاون هماهنگی برق شرق و معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون مالی و پشتیبانی، مدیران برق تربت حیدریه و مدیر دفتر روابط عمومی و جمعی از همکاران با سفر به روستای “کاریزک” تربت حیدریه ضمن دیدار با والدین، همسر و سایر وابستگان مرحوم مهدی زاده، مراتب ابراز همدردی و تسلیت خود را ابراز داشت.

شایان ذکر است مرحوم مهدی زاده از همکاران شاغل در امور مالی حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، چند روز قبل پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۵ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image