پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
رونمایی از  “سامانه خودرویی پایش برخط تجهیزات در شبکه توزیع”

سرپرست دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته پژوهش ، این شرکت با حضور در دو نمایشگاه ملی و استانی از محصول منحصر به فرد پژوهشی خود با عنوان “سامانه خودرویی پایش برخط تجهیزات در شبکه توزیع” رونمایی کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، دکتر مهدی ظریف افزود: این محصول با بهره گیری از توان داخلی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی همکاری متخصصین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد و شرکت دانش بنیان مدار طراح آراد، طراحی و ساخته شده است.
وی بیان کرد: سامانه خودرویی پایش برخط تجهیزات و شبکه توزیع از قابلیتهای شناسایی و تشخیص نقاط داغ ناهنجاریهای از پیش تعیین شده شبکه انتقال فوق توزیع و توزیع، کار در وضعیت خودکار و مبتنی بر کاربر، ارتباط آنلاین با نرم افزار وب پم، امکان ارتباط با المانهای هوشمند شبکه و ارتباط با جی.آی.اس برخوردار است.
وی اظهار داشت: به مناسبت هفته پژوهش در سال جاری، شرکت توزیع برق خراسان رضوی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در پژوهشگاه نیرو وزارت نیرو در تهران حضور یافت و محصول پژوهشی خود با عنوان “سامانه خودرویی پایش برخط تجهیزات در شبکه توزیع” را در معرض بازدید قرار داد.
سرپرست دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: محصول “سامانه خودرویی پایش برخط تجهیزات در شبکه توزیع” در این نمایشگاه مورد استقبال بازدیدکنندگان بویژه وزیر محترم نیرو، سخنگوی صنعت برق کشور و سایر مسوولان قرار گرفت.
دکتر ظریف اضافه کرد: در نمایشگاه پژوهش پژوهشگاه نیرو فقط ۲۵ محصول یا دستاورد پژوهشی در حوزه های زیرپوشش وزارت نیرو ارایه شده بود که کیفیت آنها مورد ارزیابی داوران این نمایشگاه برای کسب عنوان برتر قرار گرفت.
سرپرست دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: “سامانه خودرویی پایش برخط تجهیزات در شبکه توزیع” به عنوان دستاورد پژوهشی این شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه های خراسان رضوی مستقر در دانشگاه فردوسی مشهد نیز ارایه شد که استقبال خوبی نیز از سوی بازدیدکنندگان از این محصول به عمل آمد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۳ بهمن ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image