پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
رونمایی از گواهینامه بین المللی HSE-MS در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

 پس از انجام چند مرحله ممیزی و ارزیابی حضوری و میدانی ، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی موفق به اخذ گواهینامه استاندارد HSE-MS شد که با حضور مدیرعامل و جمعی از همکاران از این گواهینامه رونمایی شد .
 به گزارش روابط عمومی ، مهندس باغیشنی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ در مراسم رونمایی طی سخنانی ، اخذ گواهینامه HSE در سال ۱۴۰۰ را نقطه عطفی در تغییر سیستم ایمنی و بهداشت شرکت از سنتی به مدرن دانست و افزود : نیازمند این هستیم تا فرهنگ ایمنی به سطحی از رشد و ارتقا برسد که تمامی فعالیت ها با عیار HSE سنجیده شود .
 باغیشنی مشارکت تمامی ارکان شرکت در پیاده سازی و اجرای کامل این استاندارد را ضامن موفقیت آن دانست و گفت : نیاز به مجموعه اقداماتی داریم که تعهد ما را به ایمنی و رفتار بدون ریسک افزایش دهد .
 وی در پایان از مهندس سروش مهر ، مهندس اسفراینی و همکاران دفتر ایمنی و کنترل ضایعات و همکارانی که در جهت استقرار این سیستم تلاش کردند ، قدردانی نمود .
 همچنین مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت ، طی سخنانی ضمن تبریک به کلیه همکاران به جهت دریافت گواهینامه HSE-MS  ، مدیریت شایسته ویژگی های خاص شرکت از جمله گستردگی و پراکندگی را مستلزم بهره مندی از سیستم های نوین مدیریتی دانست و تاکید کرد : هدف از کسب گواهینامه و اجرای سیستم های مدیریتی ، عمق بخشی به فعالیت ها و اصلاح فرایندهای شرکت است و ابراز امیدواری نمود با اجرای موثر HSE در سطح شرکت ، شاهد کاهش و حذف حوادث باشیم .
 وی در بخش دیگری از صحبت های خود ، توجه به پرسنل زیرمجموعه در ابعاد روحی و روانی و پیگیری مشکلات آنها را خواستار شد و ضمن تاکید بر این نکته که تمامی همکاران شرکت در هر چارچوب قراردادی مورد احترام و توجه هستند ، پرهیز از تبعیض در رفتار و  گفتار را مورد توجه قرار داد .
 وی در پایان با بیان این نکته که اموال شرکت متعلق به مردم است و ما فقط امانت دار آن هستیم ، حفظ ، نگهداری و بهره برداری صحیح از دارایی و تجهیزات و اموال شرکت را مورد تاکید قرار داد .
 شایان ذکر است پس از رونمایی از گواهینامه بین المللی HSE-MS ، با اهدای لوح و جایزه از همکاران موثر در اخذ گواهینامه تقدیر شد .
 *دفتر روابط عمومی – ۲۳ دی ۱۴۰۰ / تلاش همه برای خاص بودن*

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 − هفده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image