پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
ساعت زمین؛ دعوت ازمشترکان برق خراسان رضوی برای کاهش یک ساعته مصرف انرژی

مشترکان برق استان خراسان رضوی با پیوستن به رویداد جهانی ساعت زمین از طریق کاهش مصارف غیرضروری برق ، از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شنبه، هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰ همراهی خود را با جامعه جهانی در کاهش مصرف انرژی و مبارزه با گرمایش کره زمین اعلام خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی؛ امروز ۷ فرودین ماه ۱۴۰۰ مصادف با آخرین شنبه ماه مارس میلادی، پانزدهمین سالی است که ساکنان کره زمین در راستای جلب نظر جهانیان به منظور مبارزه با گرمایش این کره خاکی و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش خواهند داد .

شایان ذکر است ، “ساعت زمین” یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است که طی آن خانواده‌ها و کسب و کارها با خاموش کردن چراغ‌ها و سایر دستگاه‌های الکتریکی غیرضروری به مدت یک ساعت اثرتغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در جهان را به یاد می‌آورند.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ فروردین ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image