پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
سرمایه اجتماعی ارزشمندترین دارایی وزارت نیرو است

معاون حقوقي، پشتيباني و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو در جمع معاونین شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی بر آینده پژوهی، مستندسازی، نیروی انسانی، سرمایه اجتماعی و اقتصاد انرژی تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، احمد حیدری با اشاره به خدمات لحظه ای و همیشگی وزارت نیرو در حوزه آب و برق، ضمن تاکید بر تبیبن خدمات ارایه شده و تلاش هایی که در جهت تأمین نیازهای مردم در این حوزه صورت می گیرد، سرمایه اجتماعی را بزرگترین دارایی دانست و ابراز امیدواری نمود، مدیران و کارکنان صنعت آب و برق با دانستن قدر فرصت خدمت، در جهت افزایش رضایت مردم گام های موثری بردارند.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از گام های مهمی که در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در جهت ارایه خدمات برداشته شده، بر آینده پژوهی و شناسایی نیازهای جدید صنعت برق، متناسب با رشد تکنولوژی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مستند سازی فعالیت ها و ارایه مناسب خدمات انجام شده، تربیت نیروی انسانی مستعد برای اداره امور در سال های آتی و جبران عقب ماندگی در حوزه اقتصاد انرژی از دیگر مسائلی بود که دکتر حیدری به آنها اشاره کرد.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست مهندس ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، گزارشی از وضعیت برق استان، خدمات ارایه شده در حوزه های مکانیزاسیون، اتوماسیون و هوشمند سازی شبکه، سامانه های خورشیدی، مدیریت دارایی های فیزیکی، GIS، کاهش تلفات، مقابله با رمزارزهای غیر مجاز، مانیتورینگ شبکه و تاسیسات و چالش های موجود ارایه کرد.

بازدید از مراکز دیسپاچینگ، سمپات و پایش فهام از دیگر برنامه های بازدید معاون وزیر نیرو بود که در پایان جلسه انجام شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده + چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image