پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
سه خبر فرهنگی از مدیریت برق بردسکن / از کمیته سلامت اداری تا کارگاه حجاب و عفاف

مدیریت برق شهرستان بردسکن این هفته با رویدادهای مختلفی همراه بود که مهمترین آنها را می توان برگزاری کمیته سلامت اداری، کارگاه آموزشی بهداشت روان و کارگاه آموزشی عفاف و حجاب برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، اواخر هفته جاری کمیته “سلامت اداری و عفاف و حجاب” با حضور همه همکاران امانی و پیمانی مدیریت برق بردسکن برگزار و در آن به موضوعاتی از جمله آسیبهای حوزه کاری همکاران، ترک فعل و تضاد منافع در راستای مصوبات کمیته سلامت اداری شهرستان پرداخته شد.

برگزاری کارگاه آموزشی “بهداشت روان، فرزند پروری و آسیبهای اجتماعی” نیز با حضور همه همکاران امانی و پیمانی مدیریت برق بردسکن و خانم دکتر نجبایی، کارشناس روانشناسی و مشاور خانواده این شهرستان در راستای مصوبات کمیته سلامت اداری بردسکن از دیگر رویدادهای هفته جاری مدیریت برق بردسکن بود.

همچنین کارگاه آموزشی “عفاف و حجاب، تربیت فرزند و تحکیم بنیان خانواده” نیز در روز ۲۱ تیرماه مقارن با روز ملی عفاف و حجاب با حضور همه همکاران امانی و پیمانی مدیریت برق بردسکن و جناب حجت الاسلام و المسلمین بیگی، روانشناس و مشاور خانواده در راستای مصوبات کمیته سلامت اداری آن شهرستان برگزار گردید.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image