پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵
سومین دوره ارزیابی شخص ثالث جایزه ملی مداف در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد

سومین دوره ارزیابی شخص ثالث جایزه ملی مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف) با حضور معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل ستادی این شرکت برگزار شد.

در آیین آغازین این دوره، قائم مقام مدیرعامل، معاون منابع انسانی، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و تیم مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه ارزیابان شرکت “پمکو” به عنوان مجری این رویداد حضور داشتند.

دکتر علیرضا خدابنده، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این آیین سیستم های مدیریتی جدید از جمله نظام مدیریت دارایی های فیزیکی را یکی از مهمترین ارکان مدیریت علمی و به روز شرکتهای توزیع برق برشمرد و اقدامات موثر انجام شده از ابتدای استقرار مداف را در سطح شرکت قابل قدردانی دانست.

مهندس احمد اسدی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این آیین از جمله مهمترین مزایای استقرار مداف را افزایش بهره وری کارکنان فنی شرکت و ارتقای کیفیت خدمت رسانی به هموطنان برشمرد.

مجری مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این آیین گفت: این شرکت برای سومین سال متوالی در هفتمین دوره برگزاری جایزه ملی مدیریت دارایی فیزیکی حضور دارد.

ناصر نائب افزود: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نقشه استراتژیک خود، خدمت‌ رسانی شایسته و با کیفیت به ذی‌ نفعان، ارتقای بهره‌ وری و چابکی با استفاده از دانش و فناوری و صیانت از محیط زیست و دارایی‌ها را دنبال می‌ کند، در این راستا در دوره پنجم از جایزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی حضور پیدا کرد و موفق به کسب تقدیرنامه دو ستاره شد.

وی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال بعد و در دوره ششم جایزه مدیریت دارایی های فیزیکی نیز مجددا شرکت کرد و ضمن تلاش در راستای تقویت نقاط بهبود و رفع نقاط ضعف در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی، موفق به کسب تندیس برنزین چهار ستاره شد.

کارشناس مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از مهمترین مزایای حضور در این رویداد ملی را دریافت گزارش توصیه‌های بهبود مدیریت دارایی‌های فیزیکی، امکان مقایسه وضعیت مدیریت دارایی‌های فیزیکی با سازمان‌های مشابه داخلی و خارجی در قالب نمودار راداری ارائه شده در گزارش، تأکید بر اهمیت تلاشهای بخشهای فنی سازمان به ویژه در نگهداری و تعمیرات، بهره‌ برداری و مهندسی برشمرد.

حسین پارسا گفت: دریافت گزارش تفکیک شده در جنبه‌های مختلف از جمله مدیریت قطعات یدکی، استراتژی و منابع انسانی در مدیریت دارایی‌های فیزیکی، جنبه‌های تعالی، مدیریت کار و عملکرد، نرم افزارهای سازمان و سایر جنبه‌های دیگر، رصد سالیانه میزان پیشرفت مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سازمان با حضور مستمر در جایزه و دریافت تندیس و تقدیرنامه متناسب با نتایج ارزیابی را می توان از دیگر مزایای حضور در رویداد مزبور دانست.

وی اضافه کرد: ارزیابی شخص ثالث مدیریت دارایی فیزیکی در حوزه های نظارت بر بهره برداری، نگهداری و تعمیرات، انبار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه مدیریت و تحول اداری، ایمنی و HSE ، امور تدارکات و قراردادها، آموزش و منابع انسانی، با انجام مصاحبه های تخصصی با مدیران مرتبط این حوزه ها ادامه پیدا کرد و با بازدید از اداره هماهنگی انبارها و آزمایشگاه مرکزی کنتور و کالیبراسیون طی مدت دو روز در سالن جلسات تعالی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خاتمه یافت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفده + پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image