پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
سیلابها ۱.۸ میلیارد تومان به شبکه برق کلات خسارت وارد کردند

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: جاری شدن سیلاب در کلات به شبکه و تاسیسات برق این شهرستان حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت وارد کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید مجید اسفراینی افزود: بیشترین خسارت به شبکه و تاسیسات برق شهرستان کلات مربوط به روستاهای “حمام قلعه” و “قره سو” بود اما شبکه برق به صورت پراکنده در نقاط دیگر شهرستان نیز در معرض آسیب سیلاب قرار گرفت، ضمن اینکه برق برخی نقاط روستایی چند دقیقه ای قطع شد که البته بلافاصله مشکل رفع و پایداری شبکه حفظ شد.

وی اظهار داشت: با توجه به سیلاب رخ داده در ۸ مردادماه و برنامه ریزی صورت گرفته، نشست هماهنگی در محل مدیریت برق کلات با حضور مهندس اسدی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و بنده به عنوان مجری مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست مدیر برق و مسئول اتفاقات و عملیات شهرستان گزارش خسارات وارده و خاموشی های ناشی از سیلاب را از ابتدای سال جاری و روز هشت مرداد ماه ارایه دادند و اقدامات شاخص صورت گرفته در راستای مقاوم و ایمن سازی شبکه ها و نیازهای شهرستان را بیان کردند.

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: کل خسارات وارده به شبکه برق کلات در نتیجه جاری شدن سیلابها در سال جاری حدود پنج میلیارد تومان برآورد شده است که در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات صورت گرفته، رهنمودهایی در راستای بهبود وضعیت موجود ارائه و قول مساعدت جهت تخصیص اعتبار و حمایتهای لازم به منظور اصلاح و مقاوم سازی شبکه های برق شهرستان کلات ارایه شد.

اسفراینی افزود: نشست مدیریت بحران شهرستان کلات نیز ۹ مرداد ماه در محل فرمانداری کلات با حضور مهندس اسدی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و بنده به عنوان نمایندگان شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است طول شبکه برق شهرستان کلات ۶۵۰ کیلومتر و تعداد مشترکین برق ۱۶ هزار مورد است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

18 − نه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image