پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
شبکه فشار متوسط خراسان رضوی در سامانه GIS پیاده سازی شد

مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: عملیات برداشت، ثبت و پیاده سازی کامل شبکه فشار متوسط و پستهای توزیع برق محدوده های زیر پوشش شرکت توزیع برق در استان در سامانه GIS به اتمام رسید و آماده بهره برداری شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان یوسفی فرد افزود: این شرکت با خدمات رسانی به بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک، دارای پهناورترین شبکه فشار متوسط در سطح کشور است و استقرار سامانه GIS می تواند زمینه مدیریت هوشمند شبکه برق را فراهم کند.
مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سامانه اطلاعات مکانی GIS ابزار قدرتمندی برای جمع آوری و تحلیل داده های مکان محور است که با یکپارچه سازی همه اطلاعات توصیفی، مکانی و توپولوژی شبکه، امکان نمایش و تحلیل اطلاعات بر بستر نقشه های جغرافیایی را فراهم و زبان مشترکی را بین بخشهای مختلف یک سازمان ایجاد می کند.
یوسفی فرد اظهار داشت: عملیات برداشت اطلاعات از شبکه فشار متوسط براساس آخرین مدل مفهومی شرکت توانیر از سال ۱۳۹۵ در محدوده زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی آغاز شد و با اتمام عملیات برداشت اطلاعات در شهرستان نیشابور، پیاده سازی کامل شبکه فشار متوسط و پستهای فوق توزیع در سامانه GIS در خرداد ماه امسال به اتمام رسید و امکان مدیریت علمی و مکان مند بیش از ۲۸ هزار و ۹۴۳ کیلومتر خطوط توزیع برق فشار متوسط و ۳۰ هزار و ۵۱۱ دستگاه پست توزیع در استان فراهم شد.
مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به نقش زیرساختی سامانه GIS در تحقق اهداف استراتژیک شرکت طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان سال ۱۴۰۲ کل تاسیسات و دارایی های شرکت توزیع نیروی برق استان در سامانه GIS پیاده سازی می شود.
وی از همت و زحمات مهندسین و مدیران این شرکت شامل آقایان مهندس گلشن، فرجامی، کیخایی، رحمتی و رضوی مقدم که در ابتدای اجرای طرح بزرگ پیاده سازی شبکه فشار متوسط در سامانه GIS مدیریت عملیات اجرایی آن را برعهده داشتند و طی یکسال اخیر نظارت عالیه بر حسن اجرای آن را انجام دادند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 − 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image