پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷
شرکت برق خراسان رضوی مبتکر شیوه ای نوین برای تامین برق اسکان موقت (برق آنی)

 


شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی موفق به طراحی ابزاری نوین برای کاهش مدت زمان اجرای طرح تامین برق مناطق بحران زده شده است که در نوع خود اقدامی کم نظیر به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی ، مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت : روش تامین برق آنی به شیوه ای گفته می شود که در مدت بسیار کم و با بهره گیری از کالای سبک و کم حجم ، بتوان برق مناطق بحران زده را تامین کرد.

مهندس حبیب خیردوست افزود : اقدام نوآورانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در تامین برق اسکان موقت، طراحی و ساخت پایه های فلزی است که از قابلیتهایی از جمله تاشوندگی، حجم بسیار کم، وزن سبک با مقاومت بالا، حمل دستی و نصب آسان و سریع برخوردار است.
این پایه های فلزی کمتر از ۱۰ کیلوگرم وزن و سه متر ارتفاع دارند و در ساخت آنها از لوله فلزی با پوشش رنگ استاتیکی استفاده شده است، این پایه ها پس از نصب نیز از زیبایی ظاهری برخوردار بوده و آلودگی بصری ایجاد نمی کنند.

وی افزود : هر پایه فلزی با دو عدد چراغ LED 32 وات و یک جعبه تقسیم به منظور برق رسانی موقت تجهیز شده است و برق رسانی از طریق این پایه ها با استفاده از کابل خودنگهدار تک فاز یا سه فاز انجام می گیرد و با استفاده از این پایه های فلزی ویژه که در فاصله ای بین ۱۰ تا ۱۵ متر از یکدیگر نصب می شوند، حداکثر مدت زمان مورد نیاز جهت برقراری برق آنی برای هر ۵۰ متر شبکه به ۱۵ دقیقه کاهش می یابد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

8 + ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image