پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
شرکت توزیع برق خراسان رضوی دستگاه اجرایی برتر استان در حوزه پژوهش شد

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی مراسمی به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در حوزه پژوهش و فناوری معرفی شد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مراسم تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان عصر چهارشنبه (۲۳ آذرماه) با حضور استاندار، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد، مدیر پارک علم و فناوری خراسان، تعدادی از مسوولان و پژوهشگران برتر استانی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این مراسم شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه پژوهش و فناوری و ارتباط موثر با شرکت های دانش بنیان معرفی و تندیس و لوح تقدیر توسط استاندار به مهندس محسن ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هدیه شد.

استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به چالش‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه گفت: دشمن بنا دارد واقعیت‌ها را معکوس جلوه کند اما راه انقلاب افتخارآفرین است و بنا داریم به جامعه‌ای با تمدن دینی دسترسی پیدا کنیم.

یعقوبعلی نظری افزود: جامعه‌ای رشد می‌کند که اهداف بلندی داشته باشد و علاوه بر آن باید توانایی‌ها را نیز تقویت کرد.

مسعود میرزایی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی و مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از نمایشگاه مزبور گفت: طی برگزاری این نمایشگاه ۹۱ تعهدنامه به امضا رسید و ۶۶ کارگاه آموزشی و ۳۰ نشست تخصصی برگزار شد.

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر استانی، فناوران تاثیرگذار برتر، واحدهای فناور برتر، شرکت‌های دانش بنیان نوپای برتر، و دستگاه‌های اجرایی برتر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده + 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image