پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷
عبور موفق از پیک بار مهمترین رویکرد توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۱ است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، عبور موفق از پیک بار تابستان امسال را مهمترین رویکرد و اولویت این شرکت در سال ۱۴۰۱ دانست و گفت: با توجه به شرایط دشوار تامین برق ، لازم است هر اقدامی برای مدیریت پیک بار تابستان با نگاه به تداوم آن در سال های پیش رو برنامه ریزی و اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محسن ذبیحی در نشست سالانه هماهنگی مدیران این شرکت با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” گفت: در راستای تحقق این شعار باید تسهیل گری و تسریع در انجام امور بویژه واگذاری انشعاب ها به مشترکین کارآفرین در اولویت قرار گیرد و با بازنگری در فرآیندها بتوان مصرف برق را مدیریت کرد .

وی گسترش نقاط اتوماسیون شبکه فشار متوسط در جهت مدیریت بار را موثر دانست و از نصب کنتورهای هوشمند به عنوان اقدام مکمل و ضروری برای رویت پذیری و کنترل پذیری مصارف یاد کرد .

وی با اشاره به تغییرات مدیریتی که در سال گذشته انجام گرفته ، تداوم ، اجرا و تکمیل پروژه های پیشین را مورد انتظار دانست و گفت : آنچه به عنوان افتخارات و دستاوردهای شرکت در سال ۱۴۰۰ مطرح می شود ، نتیجه تلاش همکاران و اقدامات همه آنان بوده که شعار شرکت به معنای “تلاش همه برای خاص بودن” را محقق کرده است.

ذبیحی تمامی همکاران را به بهره گیری مناسب از فرصت خدمت به مردم، پرهیز از پرداختن به حواشی و نگاه بالا به پایین به ذی نفعان و طرف های قرارداد با شرکت، تلاش برای ارتقای فرهنگ سازمانی و مثبت اندیشی دعوت کرد.

وی پروژه های erp ، hse، استاندارد ۳۴۰۰۰ ، سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی، اتوماسیون شبکه های توزیع، کنترل پذیری کامل بار از طریق نصب تابلوهای کنترل پذیر و کنتورهای هوشمند ، تبدیل کابلهای سیمی به کابلهای خودنگهدار را از مهمترین پروژه ها برشمرد و گفت: منابع حاصل از فروش سیم های مسی باید ۱۰۰ درصد صرف اجرای پروژه نصب کابل های خودنگهدار شود تا تمام ۱۰ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق استان مجهز به این کابل گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ایمنی گفت: هیچ محدودیتی در حوزه ارتقای سطح ایمنی قائل نیستیم و باید تامین تجهیزات مدیریت برق شهرستانها در راستای ارتقای ایمنی به طور کامل انجام شود .

شایان ذکر است در ابتدای این نشست هر یک از معاونین شرکت به مهمترین موضوعات حوزه کاری خود اشاره و برخی از مدیران شهرستان نیز به نمایندگی چالش های کاری را عنوان کردند .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image