پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۸/۳
عدالت محوری در اعمال برنامه‌های مدیریت بار در خراسان رضوی ضروری است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در حال حاضر مدیریت بار یکی از موضوعات حیاتی فعلی شرکت بوده و عدالت محوری در اِعمال برنامه های مدیریت بار یک اصل فنی و اخلاقی مورد تاکید به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا خدابنده در نشست تخصصی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات مدیریت برق شهرستان فریمان برگزار شد، گفتگو و مذاکره را کلید موفقیت در تحقق اهداف مدیریت بار دانست.

وی اظهار کرد: گفتگوی موثر و کارشناسی با صاحبان صنایع، اصناف کشاورزی و سایرین عامل مهمی در جلب مشارکت برای همراهی با برنامه های مدیریت بار در خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: عملگرایی و کار گروهی عامل اصلی تحقق اهداف و دستیابی به پیشرفت در کار است و از کارکنان پرتلاش در این زمینه قدردانی می‌شود.

دکتر خدابنده، سلامت اداری با رویکرد پیشگیرانه را به عنوان یکی از مهمترین اصول مورد تأکید کشور مطرح کرد و گفت: هیچ فردی نمی تواند مبرا از خطا باشد، عدم تکرار خطا و پیشگیری از بروز خطاهای فاحش از نکات برجسته این موضوع است که تمامی ارکان شرکت در این بخش وظیفه دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همکاران زیرمجموعه نباید هیچ دغدغه ای برای انجام کار داشته باشند و شرکت هم خود را در قبال کارکنان پرتلاش و ساعی مسئول دانسته و برای قدردانی از زحماتشان تلاش خواهد کرد.

دکتر خدابنده با ذکر یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی، “پیگیری” را اصل مهم در به نتیجه رسیدن کارها دانست.

شایان ذکر است: وصول مطالبات با تأکید بر اصلاح ساختار مالی، اتمام پروژه کنترل پذیری مشترکین کشاورزی، هماهنگی و همگرایی بین ستاد و شهرستان، معرفی و اطلاع رسانی پویش با انرژی، درآمدهای متفرقه، هوشمندسازی، نهضت ملی مسکن، تعیین تکلیف کالاهای مازاد در انبار شهرستان ها از دیگر موضوعاتی بود که مدیر عامل به آنها اشاره کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده − 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image