پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸
فرماندار شهرستان خلیل آباد : همراهی شرکت توزیع برق با کشاورزان خلیل آباد قابل تقدیر است  

  در جلسه ای که به منظور معرفی مدیر جدید برق شهرستان خلیل آباد در محل فرمانداری برگزار شد ، دکتر قاسم پور با ابراز رضایت کامل از عملکرد مهندس امیری ، از توجه شرکت توزیع نیروی برق به مشکلات کشاورزان خلیل آباد و مدیریت مناسب برنامه های پیک بار تابستان ۱۴۰۰ تقدیر نمود .
  فرماندار شهرستان تکریم وپاسخگویی به موقع به مردم را در صدر الویت های کاری مدیران اجرایی دانست  و با بیان این نکته که بی دقتی در امور از هیچ کس پذیرفته نیست ،  از خدمت بی منت به مردم ، دقت در کارها وسرعت لازم در امر خدمت رسانی به عنوان راهگشای اصلی مشکلات نام برد .
  معاون هماهنگی برق غرب نیز ، ضمن تاکید بر تلاش حداکثری برای جلب رضایت مردم ، فارغ از هرگونه جناح بندی قومی ، سیاسی و مذهبی ، خدمت شایسته به مردم و تلاش شبانه روزی در این جهت را مورد تاکید قرار داد .
  در ادامه معاون مالی و پشتیبانی با تقدیر از همراهی فرماندار شهرستان با مجموعه مدیریت برق ، نگاه صحیح ، درک متقابل و تلاش برای حل مشکلات در چارچوب قوانین و مقررات را مورد توجه قرار داد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۴ آبان ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 − 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image