پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
قدردانی از شرکت کنندگان ستادی در مسابقه «۵s+1 در خانه» توزیع برق خراسان رضوی

مدیر دفتر تمتا شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همه همکاران ستادی شرکت که در مسابقه “۵s+1 در خانه” حضوئر یافته بودند، طی مراسمی با حضور مهندس “محسن ذبیحی” مدیرعامل شرکت و سایر مدیران با دریافت لوح تقدیر و هدیه ای مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مجتبی رفیعی افزود: این مسابقه با هدف آشنایی بیش از پیش خانواده ها با ۵s+1 و بکارگیری اصول ارزشمند آن در زندگی شخصی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار شد و ۲۹ نفر از همکاران ستادی با ارسال تصویر و‌کلیپ در مسابقه شرکت کردند که با مساعدت مدیرعامل همه آنان مورد قدردانی قراز گرفتند.

وی اضافه کرد: در مراسمی که به منظور قدردانی از شرکت کنندگان ستادی برگزار شد، مهندس ذبیحی طی سخنانی مسابقه ۵s+1 را به عنوان یکی از سامانه های پایه شرکت برشمرد که اصول آن باید در همه اهداف و برنامه ها رعایت شود.

گفتنی است: ۵s+1 به معنای “نظام آراستگی در محیط کار” است که تلاش شده همکاران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ترغیب به انجام این مهم ابتدا در خانه و سپس در محیط کار خود شوند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

7 + ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image