پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
قدردانی مسئولان کاخک از عملیات روشنایی معابر توسط مدیریت برق گناباد

شهردار و رییس شورای اسلامی کاخک از مدیریت برق گناباد برای اجرای عملیات روشنایی برخی از معابر اصلی این شهر به طول ۶۰۰ متر قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی، در نامه قدردانی که علی افتخاری نسب (شهردار کاخک) و شیخ حمید مقیمیان (رییس شورای اسلامی شهر کاخک) خطاب به مهندس محسن ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نوشته اند، آمده است: از جناب آقای مهندس رستمی پور، مدیر جهادی و پرتلاش شرکت برق گناباد به منظور پیگیری و توسعه روشنایی سطح شهر کاخک که باعث خشنودی شهروندان، زائران و گردشگران شده است، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

این نامه می افزاید: خواهشمند است به نحو شایسته زمینه تشکر مسئولان و مردم قدرشناس و نجیب شهر کاخک را به مهندس رستمی پور ابلاغ فرمایید.

مدیر برق گناباد نیز در باره عملیات اجرایی روشنایی معابر شهر کاخک گفت: چندین چراغ از معابر اصلی شهر خاک از جمله مسیر تردد زائران به سمت امامزاده “محمد عابد کاخک” خاموش شده بود که طی عملیاتی با همکاری شهرداری لامپهای آن تعویض شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image