پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
مدل تسهیم نقدینگی مهمترین شاخص توجه توانیر به شرکتهاست

قائم مقام مدیرعامل و معاون هماهنگی غرب شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشست معرفی مدیر جدید برق شهرستان نیشابور گفت: الگوی تسهیم نقدینگی به عنوان مهمترین شاخص توجه توانیر به شرکتهای توزیع و تخصیص نقدینگی بر اساس میزان عملکرد در این شاخصها است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علیرضا خدابنده در این نشست با اشاره به شعار “تلاش همه برای خاص بودن” شرکت افزود: همه ارکان شرکت را در هر جایگاهی که قرار دارند به همگرایی و هم افزایی را در جهت تحقق اهداف مدنظر در نقشه استراتژی فراخواند و جایگاه فعلی شرکت را مرهون همین تلاش کارکنان دانست.

وی گفت: گزینش همکاران در مدیریت های برق به ویژه شهرهایی مثل نیشابور با دقت و توجه ویژه انجام شده است و نیروهای فعلی از زبده ترین و بهترین نیروهای شرکت هستند، نیشابور نیز از همه ابعاد به ویژه بُعد فرهنگی مایه افتخار استان خراسان رضوی است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به برنامه های مهم شرکت از جمله وصول مطالبات، کاهش تلفات، کنترل پذیری لوازم اندازه گیری مشترکین و … اشاره و بیان کرد: اقدامات انگیزشی، رفاهی و آموزشی که در شرکت اتفاق افتاده است، مصداق بارز توجه به نیروی انسانی است لذا مدیریت دانش مبتنی بر انتقال تجربیات و توانمندسازی ضرورت دارد.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: بهره مندی مردم از خدمات شرکت رمهمترین نتیجه کسب موفقیت های شرکت است و در سایه تلاش برای کسب موفقت و ارتقای جایگاه شرکت با اصلاح فرایندها و رفع اشکالات مشترکین از این اقدامات بهره مند شده و رضایتمندی مردم افزایش می یابد.

امیررضا قیاسی با تأکید بر این نکته که مهمترین هدف شرکت ارائه بهترین خدمت به مردم استان است، گفت: همسویی و هماهنگی در کارها به دور از نگاه های سیاسی و سلیقه ای مهمترین عامل موفقیت بوده و اعتقاد و باور قلبی برای کار در راه رضای خدا مهمترین رمز آن است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به وجود نیروهای توانمند و برجسته در مدیریت برق نیشابور امید است از این ظرفیت و پتانسل به نحو احسن و بهینه استفاده شود.

وی با اشاره به سیستم های مدیریتی که در شرکت در حال اجرا و پیاده سازی است، استفاده از ابزارهای مدیریتی را در قالب این سیستم ها و به منظور اصلاح فرایندها مورد تاکید قرار داد.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست، اخلاق مداری و رعایت اصول حرفه ای رفتار در محیط کار، رشد و ارتقای فرهنگ سازمانی را مورد تاکید قرار داد.

سعید خاکساری گفت: کسب رتبه های برتر در جشنواره های شهید رجایی و سایر ارزیابی ها نتیجه همدلی و همراهی کارکنان بوده و امید است این رویه در تمامی حوزه ها تداوم داشته باشد.

وی همچنین ضمن تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های سلامت اداری، شفافیت در عملکردها را موجب کاهش بروز خطا و مصونیت از اشتباه دانست.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست، مهندس جلال بهشتیان، مدیر قبلی برق نیشابور با قدردانی از زحمات تمامی همکاران مدیریت برق شهرستانپ، به جایگاه برتر این مدیریت در سطح ادارات دیگر نیشابور طی سال های متوالی اشاره کرد و عدم بروز حادثه جدی منجر به فوت در طول دوران خدمت خود را به عنوان افتخاری به یادماندنی دانست.

در این نشست که معاون منابع انسانی که جمعی از همکاران مدیریت برق نیشابور حضور داشتند از تلاش ها و زحمات هشت ساله مهندس جلال بهشتیان تجلیل و مهندس علیرضا براتی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

9 − 7 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image