پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
مدیرعامل توزیع برق خراسان رضوی در جلسه شورای معاونین : سیاستگذاری صحیح ، برنامه ریزی مناسب و نظارت دقیق از وظایف اصلی ستاد است

 با حضور مدیرعامل و اعضای شورای معاونین در مدیریت های برق تربت حیدریه ، رشتخوار و زاوه و بازدید میدانی از طرح ها و پروژه ها و برگزاری جلسه پایانی ، بخش عمده ای از مهمترین مشکلات و چالش های مدیران شهرستان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت ، در پایان جلسه شورای هماهنگی مدیران که در مدیریت برق شهرستان تربت حیدریه برگزار شد ، ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات کلیه همکاران در مدیریت برق شهرستان ها ، نقش حوزه ستادی در ایجاد  هماهنگی بیشتر درشرکت را بسیار مهم برشمرد و خواستار تقویت بیشتر ارتباط ستاد با شهرستان ها شد . 

 وی پیگیری مستمر ، دقت در تدوین دستورالعمل ها ، پرهیز از کارهای ریز اجرایی ، آموزش دقیق و کاربردی برای اتخاذ رویه استاندارد در کل شرکت را از مهمترین نکاتی برشمرد که لازم است مدیران ستادی ، مد نظر قرار دهند .

 مدیرعامل ، با بیان این نکته که خوشبختانه کارهای بسیار خوبی در شرکت انجام شده و بسیاری از نقاط ضعف برطرف شده است ، تاکید کرد هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم و بایستی برای رسیدن به آن تلاش کنیم .

 وی ضمن دفاع از عملکرد شهرستان ها ، نقش ستاد در سیاستگذاری صحیح ، برنامه ریزی مناسب و نظارت دقیق را یادآور شد و مجددا بر تقویت ارتباط ستاد با شهرستان ها تاکید کرد .

 وی در ادامه ضمن تشکر ویژه از معاونت مالی و پشتیبانی به جهت تلاش وافر در تامین منابع مالی و نقدینگی ، تجهیزات و  دارایی هایشرکت را سرمایه مردم استان دانست و حفظ و حراست از آن ها وامانت داری مناسب را مورد تاکید قرار داد .

 مهندس ذبیحی در پایان با تاکید بر تقویت فرهنگ سازمانی در ابعاد مختلف ، توجه به استاندارد ۵s و رعایت دقیق و مستمر آن را مورد توجه قرار داد و همچنین رعایت دقیق نکات ایمنی در انجام کارها و تقویت زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه فاوا را خواستار شد .

شایان ذکر است در نوبت صبح ، پروژه های مختلفی از جمله تامین برق و روشنایی معابر مسکن مهر ، عملیات تامین روشنایی بلوار ورودی ، پست شرکت طلای زرمهر ،عملیات احداث پست زمینی دالان و تامین برق مشترکین پاساژ تجاری و شعبه بایگ شهرستان تربت حیدریه ، پروژه انبار تیر ، ساختمان شعبه بخش آستانه و تامین برق ساختمان پلیس راه شهرستان رشتخوار و همچنین ساختمان اداری جدید ، انبارک های تعمیرات و اتفاقات و مشکلات شرکت های کارگزاری در شهرستان زاوه مورد بازدید و بررسی اعضای شورای معاونین قرار گرفت

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده + نوزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image