پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷
مدیرعامل در جلسه هماهنگی مدیران : برنامه استراتژیک مهمترین چراغ راه شرکت برای ادامه مسیر است

✅ مهندس ذبیحی در جلسه ای که با حضور معاونین و مدیران ستادی و شهرستان ها برگزار شد ،از زحمات همه همکاران که در جهت ارتقای جایگاه شرکت و تحقق اهداف در چارچوب نقشه استراتژی تلاش می کنند ، تقدیر نمود .
🔶 به گزارش دفتر روابط عمومی ، مدیرعامل سه حوزه اساسی نیروی انسانی ، سیستم های مدیریتی و شبکه ها و تجهیزات را زیربنای تدوین نقشه استراتژی شرکت برشمرد و در ادامه با مرور موضوعات استراتژيک و برنامه ها و ابتکاراتی که برای تحقق شعار و چشم انداز شرکت تدوین شده ، از نقشه استراتژی به عنوان چراغ راه اصلی شرکت برای ادامه مسیر یاد کرد .
🔷 مهندس ذبیحی شعار ( تلاش همه برای خاص بودن ) را انتخاب هوشمندانه ای برای جهت دهی فعالیت ها و برنامه ها دانست و با تشریح دو واژه اصلی « همه » به معنای ( هدفمند ، ماهرانه و همسو ) و « خاص » به معنای ( خدمت رسانی شایسته و با کیفیت به ذینفعان ، ارتقای بهره وری و چابکی با استفاده از دانش و فناوری و صیانت از محیط زیست و دارایی ها ) ، توجه دقیق به این دو واژه را عامل اصلی حرکت و طی مسیر به شکل صحیح دانست .
✅ وی همچنین با تاکید بر واژه «چابکی» که در بازنگری مجدد ، به شعار افزوده شده ، اصلاح فرایندها به منظور حذف اتلاف ها را مهمترین راهکار چابکی شرکت دانست . وی افزود : با توجه به گستردگی کارها در شرکت ، حذف اتلاف ها ضروری است ؛ چرا که نه فرصتی برای تلف کردم داریم و نه منابع نامحدودی که بخواهیم هدر بدهیم .
🔶 مدیرعامل مسئولیت حوزه ستادی برای چابک سازی شرکت را مورد تاکید قرار داد و استفاده از نقطه نظرات مدیران صف و اجرایی صاحب فکر و علاقه مند را برای اصلاح فرایندها ضروری دانست .
🔷 مهندس ذبیحی فرهنگ سازمانی به این معنا که ، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با مشخصه و خصلت ویژه در نزد سایرین معرفی و باور درونی کارکنان بشود را مسئولیت مهم دیگری برشمرد که لازم است به آن توجه شود .
🔶 انجام کار بدون عیب در دو چرخه اصلی حیات و بهره برداری (برنامه ریزی ، طراحی ، عملیات اجرایی ، نظارت و ارزیابی مقوله مهم دیگری بود که مدیرعامل به آن اشاره کرد .
🔶 وی با تاکید بر نقش مدیران ، اشراف کامل اطلاعاتی به جزئیات کارها و برنامه ها و رفع ریشه ای مشکلات را یادآور شد و رمز موفقیت در این خصوص را حضور میدانی و( پای کار بودن مدیران ) دانست .
🔶 شاخص محوری و ارزیابی عملکرد براساس شاخص های تدوین شده ، توجه ویژه به سلامت اداری در اخذ تصمیم و انجام کارها ، حذف بسترهای لغزنده و فرایندهای ناسالم ، تذکر به افراد زیرمجموعه و آموزش قوانین و مقررات ، رعایت دقیق نکات ایمنی و برخورد جدی با افراد و عوامل ناایمن ، پیگیری و اجرای به موقع پروژه های طرح بهارستان ، چاره اندیشی برای کنترل پیک بار ۱۴۰۱ و انجام اقدامات به موقع و موثر در تمامی حوزه ها ، آموزش و تقویت شرکت ها و نیروهای پیمانکاری ، توجه به نظام آراستگی در تمامی فرایندها ، مشارکت فعال همه کارکنان در نظام پیشنهادات کایزنی ، جانشین پروری و پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران از سایر موضوعاتی بود که مدیرعامل به آن اشاره کرد .
✅ شایان ذکر است در نشست اول ، جلسه مدیران برق شهرستان با حضور معاونین هماهنگی و معاونین تخصصی برگزار و نتایج این نشست توسط دکتر خدابنده و مهندس شریفی ارائه شد .

*دفتر روابط عمومی – ۱۰ آبان ۱۴۰۰ / تلاش همه برای خاص بودن*

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 − 10 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image