پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی : برای عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ کمربندها را محکم تر ببندید

 

محسن ذبیحی در نشست تخصصی شورای معاونین که به منظور بررسی پروژه ها و چالش های مدیریت های برق شهرستانهای نیشابور، فیروزه و زبرخان برگزار شد، شرایط تامین برق در تابستان سال آینده را بسیار سخت توصیف کرد و خطاب به همه مدیران شرکت؛ آمادگی و برنامه ریزی لازم از هم اکنون را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی بر استان خراسان رضوی وی ضمن تقدیر از تلاش هایی که برای مدیریت بار تابستان سال جاری صورت گرفت ، اظهار داشت: برگزاری نشستهای کاری جدی با مدیران صنوف مشاغل تولیدی در حوزه های دام و طیور ، آبزیان ، گلخانه ، کشاورزی و صنعتی به منظور تامین مولد اضطراری برق و انعکاس نتایج این نشستها به مسئولین شهرستان، ایجاد آمادگی لازم و پیش بینی مکانیزم دقیق و قانونی برای واگذاری انشعاب جدید به صاحبان مشاغل مذکور با شرط تامین مولد اضطراری برق باید مورد توجه مدیران شرکت در راستای مدیریت بار تابستان سال ۱۴۰۱ قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همچنین اجرای طرح بهارستان را فرصت مغتنمی برای رفع مشکلات روستاها دانست و تلاش برای جذب به موقع اعتبارات طرح بهارستان به جهت رفع مشکلات روستاها را ضروری و بر اجرای به موقع این طرح تاکید کرد.

مهندس ذبیحی اشتیاق و تعصب کاری همکاران در مدیریت برق شهرستانها را موجب ایجاد مسئولیت سنگین تر ستاد در حوزه های سیاستگزاری، تصمیم گیری، پشتیبانی و تامین منابع دانست و ضرورت تلاش بیشتر مدیران ستادی را برای پاسخگویی به این شور و اشتیاق و ایفای نقش صحیح یادآور شد.

وی حضور اعضای شورای معاونین در شهرستان ها را به سبب بازخورد بدون واسطه ای که به معاونین می دهد، ارزشمند دانست و ابراز امیدواری نمود تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات شهرستانها گرفته شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بر لزوم انتقال بدون ملاحظات مرسوم و شفاف مشکلات از سوی مدیران در این گونه نشست ها تاکید کرد و افزود: ماهیت برگزاری این جلسات کاملا کارشناسی و لازم است مشکلات شرکت به طور واقعی و بدون سانسور بیان شود.

شایان ذکر است پیش از برگزاری این نشست ، مدیرعامل و معاونین بازدیدهای میدانی از پروژه های در دست اقدام مدیریت های برق نیشابور ، فیروزه و زبرخان صورت گرفت .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image