پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
مدیریت راهبردی شبکه مهمترین هدف مرکز دیسپاچینگ و فوریتهای برق باشد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت راهبردی شبکه باید مهمترین و اصلی ترین هدف امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق باشد.

به گزارش روابط عمومی، محسن ذبیحی در مراسم معرفی مدیر جدید امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از تلاش‌های مهندس اسدی، مدیر قبلی دیسپاچینگ و فوریتهای برق بابت مدیریت پیک بار و پاسخگویی شبانه روزی به مشترکین قدردانی کرد.

وی گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در حوزه اتوماسیون انجام گرفته و ایجاد یکهزار و ۲۰۰ نقطه قابل مانیتورینگ‌ در این حوزه بستر مناسبی برای اقدامات تحلیلی و پایشی است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی رویکرد نوین در عملکرد حوزه بهره برداری، ارائه گزارشات مستمر تحلیلی، ایجاد لینک و حلقه مفقوده ارتباطی بین حوزه های دیگر شرکت از جمله مهندسی و مشترکین با استفاده از داده کاوی اطلاعات این حوزه ها برای تصمیم گیری های آتی را ضروری دانست.

مهندس ذبیحی گفت: مدیر امور دیسپاچینگ باید مدیریت راهبردی شبکه را دراولویت کارها برعهده گیرد و از تمام ظرفیت ها و ابزارها و داده های زیرساختی که در این سالها ایجاد شده است بهره برداری لازم را داشته باشد.

مهندس اسدی نیز در این مراسم ضمن تاکید بر وظیفه اصلی پایدار نگه داشتن جریان برق مطمئن، از اقدامات حوزه بهره برداری در این سالها یاد کرد و برنامه های جدید خود را به عنوان معاون دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت برشمرد.

جلال بهشتیان نیز که به عنوان مدیر جدید امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شد، طی سخنان کوتاهی گفت :همه اقدامات حوزه دیسپاچینگ و فوریت های برق باید نهایتا منجر به کاهش خاموشی شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده + هجده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image