پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸
مدیر جدید برق شهرستان خلیل آباد معرفی شد

در جلسه ای که با حضور فرماندار ، معاونین هماهنگی برق غرب و مالی و پشتیبانی و مدیر دفتر روابط عمومی در مدیریت برق شهرستان برگزار شد ، ضمن تجلیل از تلاش ها و زحمات مهندس کاظم امیری ، دکتر حسین صادق پور به عنوان مدیر جدید برق شهرستان معرفی شد .
به گزارش روابط عمومی ، طی این جلسه معاون هماهنگی برق غرب با تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندس امیری و همکاران وی ، اقدامات زیرساختی که در حوزه های مختلف از جمله شبکه های برق ، ساختمانی و خدماتی انجام شده ، نتیجه برنامه ریزی صحیح و تلاش جمعی دانست و ابراز امیدواری نمود در آینده نیز این تلاش ها ادامه داشته باشد .
دکتر خدابنده همراهی و هماهنگی با مسئولین شهرستان از جمله فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت را در پیشبرد برنامه ها و ارائه خدمت شایسته به مردم ، ضروری دانست و بر هماهنگی بیشتر تاکید نمود .
وی برنامه محوری را از ویژگی های بارز مهندس امیری برشمرد و با اشاره به نقشه استراتژی و اهداف کلی شرکت ، تحقق برنامه ها در چارچوب نقشه و توجه به شاخص های ان را خواستار شد .
در ادامه جلسه فرماندار شهرستان ، ضمن تقدیر ویژه از مهندس امیری ، وی را یکی از بهترین مدیران شهرستان دانست که ضمن انجام وظایف در چارچوب قانونی ، تعامل بسیار خوبی با سایر مسئولین داشته است .
دکتر قاسم پور ضمن دادن نمره ۱۰۰ به عملکرد مهندس امیری ، وی را مدیری منضبط ، پای کار و مجاهدی خاموش دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای وی ، ابراز امیدواری نمود ، دکتر صادق پور نیز در سمت جدید توفیق داشته باشد .
شایان ذکر است مهندس امیری در ابتدای جلسه ، گزارش مختصری از دستاوردها و عملکرد ۵ ساله خود در مدیریت برق خلیل آباد ارائه نمود و همچنین دکتر صادق پور طی سخنان کوتاهی ، از سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه یاد کرد و توجه به مباحث ایمنی ، حرکت در چارچوب نقشه استراتژی و تلاش حداکثری برای کسب رضایت ارباب رجوع را از مهمترین موضوعات مورد توجه خود برشمرد .
دربخشی از جلسه نیز مسئولین واحدها مشکلات و درخواستهای خود را مطرح نمودند که معاون مالی و پشتیبانی به اتفاق دکتر خدابنده به سوالات پاسخ دادند .

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۴ آبان ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پانزده + 6 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image