پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
مرکز جدید پشتیبانی فنی شرکت توزیع برق خراسان رضوی راه اندازی شد

مرکز جدید پشتیبانی فنی و آزمایشگاه توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی مراسمی با حضور مدیرعامل این شرکت و دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع نیروی برق در مشهد گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی، “حمیدرضا احمدی نیت” رییس اداره هماهنگی انبارها شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در حوزه تغییر فرایندها،اجرای ۵s انبارها، بازیافت و بهره برداری مجدد از کالاها و تاسیسات شبکه، برگزاری مزایده ها و … ارایه کرد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع نیروی برق کشور نیز با حضور در محل مرکز پشتیبانی فنی و آزمایشگاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی پس از افتتاح این مرکز از قسمتهای مختلف آن بازدید کرد.

بازدید از دفتر کمیسیون فنی کالا، خودرو حامل مولد بحران، آزمايشگاه مرکزی کنتور، مجموعه انبار کالاهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بخش دیگری از برنامه دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع نیروی برق بود که توصیه هایی نیز در جهت اصلاح فرایندها و استفاده بهینه از کالاهای برگشتی ارایه کرد.

مهندس علی سعیدی در بخشی از صحبتهای خود ضمن تمجید از فعالیتهای کلیدی و مهم انجام گرفته در سالهای اخیر با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از روش های سنتی کارها، اقدام به موقع و زمان شناسی و سرعت بخشی به فرایندهای انجام کار، اهمیت تصمیم گیری توسط مدیران را مورد اشاره قرار داد.

وی اظهار داشت: تصمیم گیری مهمترین وظیفه مدیران بوده و بخش مهمی از ایرادهای کار مربوط به انجام نشدن درست و به موقع این وظیفه است.

شایان ذکر است با توجه به اقدامات شایسته و تلاش مضاعف مهندس غلامرضا اسلامی، مسئول مرکز پشتیبانی فنی و آزمایشگاه، لوح تقدیری با امضای مهندس “محسن ذبیحی” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به وی تقدیم شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو − یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image