پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
مساله محور بودن و کاربردی سازی، ویژگی طرحهای تحقیقاتی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مساله محور بودن و کاربردی سازی، ویژگی طرحهای فناورانه و تحقیقاتی این شرکت بوده است که با هدف رفع مشکلات و چالشهای واحدهای مختلف طراحی و اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، وحید باغیشنی در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری مشهد در محل غرفه این شرکت افزود: چالشها و مشکلات واحدهای مختلف در این شرکت احصا شده و متناسب با آن طرحهای تحقیقاتی و اعتبارات مورد نیاز تعریف می شود.

وی بیان کرد: در این راستا در غرفه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، دستاوردهای پژوهشی و فناورانه این شرکت شامل طرحهای اتوماسیون و هوشمندسازی، روئیت پذیری، بومی سازی تجهیزات بیست کیلوولت و ابزارهای فشار قوی، تجهیزات HSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) و سامانه های برخط مکانیزه و عیب یاب ارایه شده است.

وی اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک سامانه بسیار فناورانه و پیشرفته به نام سامانه پایش عیوب شبکه به صورت برخط ساخته است که دوربین پیشرفته با یک نرم افزار و سخت افزار پیشرفته دارد و شبکه برق را به شکل مکانیزه شناسایی می کند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سامانه برخط پایش عیوب شبکه از طرحهای برتر این شرکت طی یکسال اخیر بویژه در دولت سیزدهم بوده است.

مهندس باغیشنی افزود: کمربند هارنس سیمبانی، کوله ابزار سیمبانی، فازمتر دوبل فشار ضعیف، فازمترهای ۲۰ کیلوولت تماسی و غیر تماسی، سرپرچ ضد سقوط از دیگر فناوری ها و تجهیزاتی است که در غرفه این شرکت در محل نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در معرض بازدید عموم قرار گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای طرح هوشمندسازی در شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: از زمان تغییر ساختار در این شرکت و ایجاد دفتر جدید هوشمندسازی و اتوماسیون ذیل معاونت برنامه ریزی، به دنبال ارایه یک مدل جامع و تدوین برنامه هوشمندسازی برای شرکت بودیم.

وی افق کوتاه مدت طرح هوشمندسازی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را سال ۱۴۰۵ ذکر و بیان کرد: می توانیم ادعا کنیم که از برنامه تدوین شده، جلوتر هستیم چرا که در شاخص ها عدد هزار نقطه اتوماسیونی هدفگذاری شده بود اما امروز به عدد یکهزار و ۲۵۰ نقطه اتوماسیونی رسیده، لذا مقرر است یک طرح جامع بلندمدت و نقشه راه در افق ۱۴۱۰ برای این منظور تدوین شود. 

نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری واقع در سالن فردوسی محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی مشهد از چهاردهم تا شانزدهم آذرماه دایر شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شش − سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image