پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
مصارف برق و گاز ادارات خراسان رضوی زیر ذره بین کارشناسان

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش مصارف برق و گاز در زمستان سال ۱۴۰۱ گشتهای مشترک و تلفیقی برای دستگاه های اجرایی ایجاد شده و نحوه و میزان مصارف هر یک از دستگاه ها به دقت در حال بررسی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حسینعلی دیندار افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ادارات و دستگاه های اجرایی هر شهر مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۰ درصد در ساعات اداری کاهش می دهند.

وی بیان کرد: از آنجا که در فصل سرما مصارف گاز بویژه در بخش خانگی افزایش می یابد، نیروگاه ها در تامین سوخت خود با محدودیتهایی مواجه می شوند به همین منظور کنترل مصارف برق و گاز در دستگاه های اجرایی نیز علاوه بر سایر بخشها ضرورت می یابد.

وی اظهار داشت: از این روز از اواسط آذرماه امسال گشتهای مشترک کارشناسان شرکت توزیع برق و شرکت گاز استان به همراه نمایندگان فرمانداریهای هر شهرستان از ادارات، بانکها و دستگاه های اجرایی شهرستان ها محدوده خدماتی این شرکت آغاز شده است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: در پایش حضوری کارشناسان برق از دستگاه های اجرایی، لامپهایی که برای روشنایی این مکانها استفاده می شود نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

دیندار افزود: پس از مرحله حضوری پایش های مشترک مصارف برق و گاز دستگاه های اجرایی، پایش های نرم افزاری از آنها انجام می گیرد که در صورت تکرار عدم رعایت مراتب به فرمانداری هر شهرستان اعلام و پس از اخطار در صورت عدم رعایت قطع برق صورت می گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

6 − پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image