پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی: هدف ما به حداقل رساندن مراجعه حضوری شهروندان جهت دریافت خدمات است

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طراحی اپلیکیشن برق من توسط شرکت توانیر  و همچنین بسترهای متنوعی که توسط شرکت های توزیع نیروی برق به منظور ارائه خدمات الکترونیک از طریق تماس تلفنی ، وبسایت و … معرفی شده ، همگی در جهت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و به حداقل رساندن مراجعه حضوری در شرایط کنونی می باشد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی دهقان در نشست خبری خدمات سبز مشترکین برق شرکت‌های توزیع برق استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد، اظهار کرد: رویکرد خوبی که از سال گذشته توسط شرکت توانیر بوجود آمد، ارائه خدمات در قالب خدمات کشوری بود که ما به‌صورت یک‌سان و با یک وحدت رویه خدمات خود را ارئه داده‌ایم.

وی درخصوص خدمات سبز افزود: این خدمات از مرداد ماه سال جاری به‌صورت جدی آغاز شد و از ابتدای مهر ماه سال جاری به شکل آزمایشی در کل شرکت‌ها آغاز شده است و در آذرماه به‌صورت کامل عملیاتی خواهد شد.

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح، قطع ارتباط مردم با شرکت و بسته شدن درهای پاسخ‌گویی نیست بلکه با هدف بهبود شرایط پاسخ‌گویی غیرحضوری باتوجه به شرایط کنونی است.

دهقان ادامه داد: در همین راستا مرکز پاسخگویی خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق  با شماره ۳۶۱۰۴ به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشترکین شهرستان‌‎های استان می‌باشد،  که از سال گذشته تاکنون در بین مردم بسیار شناخته شده است و ما اکنون روزانه بیش از ۷۰۰ تماس داریم که اکثر خدمات خود را از این مرکز دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون خدمات حوزه اتفاقات و عملیات با شماره ۱۲۱ نیز به صورت شبانه روزی ارائه میشود ،عنوان کرد: به زودی با تلفیق این دوشماره کلیه خدمات توزیع برق استان علاوه بر اپلیکیشن برق من از طریق مرکز سمپات  با شماره ۱۲۱ ارائه خواهد شد .

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به اینکه اپلیکیشن «برق من» تاکید همه شرکت‌ها مخصوصا توانیر است، اظهار کرد: مراجعه به دفاتر پیشخوان به عنوان آخرین راهکار برای مشترکینی که دسترسی به گوشی هوشمند ، اینترنت و تلفن ثابت ندارند است زیرا باید مراجعه حضوری را به حداقل برسانیم و مردم بتوانند از بسترهای موجود خدمات خود را دریافت کنند. سلامتی و ایمنی مردم و حفظ محیط زیست از جمله مهم‌ترین مسائلی است که مورد تاکید می‌باشد.

دهقان تاکید کرد: چنانچه به هیچ یک از بسترهای غیرحضوری ارایه خدمت دسترسی وجود نداشت بیش از ۵۶۰ دفتر فعال پیش‌خوان  برای مراجعین حضوری در استان تحت کنترل وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: اپلیکیشن «برق من» تنها مخصوص شهرهای بزرگ نیست و هر فرد از هر نقطه ایران که به گوشی هوشمند دسترسی داشته باشد به راحتی می‌تواند از کافه بازار این اپلیکیشن را دانلود، نصب و از خدمات آن استفاده کند، خدمات این برنامه شامل ۲۸ مورد خدمت در حوزه مشترکین و ۱۲ خدمت در بخش بهره برداری می‌باشد که در حال توسعه است.

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامهم داد: شهروندان تنها با در اختیار داشتن شناسه قبض از ساده‌ترین خدمات مانند مشاهده قبض تا سایر خدمات مورد نیاز خود را می‌توانند دریافت کنند. وی علاوه بر این شماره ۱۵۲۱ را نیز معرفی کرد که مشترکین برق می تواند از هر نقطه‌ای با آن تماس گرفته و بخشی از خدمات را دریافت نمایند .

دهقان گفت: در حال حاضر با مرکز خدمات پاسخ گویی ما روزانه یک هزار و ۳۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ تماس گرفته می‌شود.

وی درخصوص نرم افزارهای طراحی شده مانند «برق من» که برای پاسخ‌گویی به مردم است، عنوان کرد: این نرم افزارها به شکلی طراحی شده که درخواست مردم بعد از ثبت شدن به‌صورت مستقیم در کارتابل شخصی که مسئول حل آن است، قرار می‌گیرد و به عنوان یک تقاضا به سرعت دیده می‌شود و به راحتی مانند یک ارتباط حضوری، یک ارتباط دوسویه برقرار می‌شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image