پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
مهندس ذبیحی تاکید کرد : بهره مندی از نظرات و مشارکت جامعه مدنی به منظور ارائه خدمات بهتر

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی ، با تاکید بر قانون ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندان بر لزوم جلب مشارکت جامعه مدنی در چارچوب مدون تاکید کرد .
 به گزارش روابط عمومی ، مهندس ذبیحی در پایان جلسه شورای معاونین با اشاره به موضوعات متنوعی از قبیل مدیریت مصرف برق ، ایمنی عمومی ، حفاظت از تاسیسات و شبکه ها ، رمز ارزهای غیرمجاز و … که می توان با کمک اقشار مختلف جامعه به نتایج بهتری دست پیدا کنیم ، بر لزوم انعقاد تفاهم نامه و جلب مشارکت جامعه مدنی تاکید کرد . به همین منظور دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات به عنوان متولی اصلی این موضوع انتخاب و مقرر شد با همکاری سایر واحدها این موضوع پیگیری شود .
 وی در ادامه خطاب به مدیران برق شهرستان ، اجرای پروژه های بند د تبصره ۱۵ قانون بودجه و طرح بهارستان را از اولویت های اصلی برشمرد و استفاده از تمام ظرفیت و امکانات موجود و تقویت و بکارگیری نیروهای پیمانکاری برای تحقق این دو موضوع را خواستار شد .
 مدیرعامل همچنین با اشاره به اهمیت اجرای پروژه ها به صورت خط گرم فرمان از نزدیک ، به معاونین مالی و پشتیبانی و بهره برداری و دیسپاچینگ در خصوص خرید بالابرهای خط گرم ، خرید تجهیزات فرمان از نزدیک و آموزش نیروهای عملیاتی تاکید کرد

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۴ دی ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نه + 18 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image