پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
مهندس ذبیحی : کافیست برای موفقیت فعل خواستن را صرف کنیم

در جلسه ای با حضور مجازی تعدادی از مدیران برق شهرستان و حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران ستادی ، از همکاران موثر در کسب رتبه نخست جشنواره شهید رجایی ۹۹ و مشارکت کنندگان برتر حوزه نظام مدیریت عملکرد تجلیل شد .
به گزارش روابط عمومی ، مدیرعامل در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش همه همکاران ، حس موفقیت را از نظر درون سازمانی و برون سازمانی بسیار ارزشمند دانست و با بیان این نکته که ارزیابی سال آینده بسیار سخت تر خواهد بود ، ابراز امیدواری نمود سال آینده نیز این موفقیت تکرار شود .
مهندس ذبیحی ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت ها وانجام کارهای خاص را رمز موفقیت در ارزیابی آینده دانست و استقرار کامل فرایندها و اصلاح برخی فرایندهای فعلی را مورد تاکید قرار داد . وی ضمن تشویق همکاران به ارائه پیشنهادات خود ، پرهیز از انجام کارهای سطحی و انجام کارها به صورت ریشه ای و عمیق را توصیه کرد .
مدیرعامل هدف اول در توجه به چک لیست ها و شاخص های ارزیابی را بهبود ارائه خدمات به مردم و ارتقای رضایت مشترکین دانست و ابراز امیدواری نمود از فرصت ارزیابی برای اصلاح فرایندها استفاده شود .
وی در ادامه از پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد و تلاش های همکاران حوزه منابع انسانی تقدیر کرد و شفافیت عملکردها و انتقال صریح خواسته ها و انتظارات را از مزایای این نظام دانست .
شایان ذکر است در ابتدای جلسه ، مهندس قیاسی معاون منابع انسانی در سخنانی توضیحاتی در خصوص اهمیت نظام مدیریت عملکرد کارکنان و ضرورت آن بیان کرد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۹ آذر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image