پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۴
ناوگان خودرویی همچنان در مسیر نوسازی برای خدمت

شبکه های طولانی ، مسیرهای صعب العبور ، شرایط آب و هوایی متغیر و مشکلات فراوانی که با همت و تلاش ستودنی همکاران عزیزمان در مدیریت برق شهرستان ها در راه خدمت رسانی به مردم ، یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته می شود ، با نوسازی و تقویت ناوگان خودرویی طی دو سال اخیر ، با سرعت و کیفیت بالاتری همراه شده است .


روز گذشته با واگذاری سه دستگاه جراثقال نو به مدیریت برق شهرستان های قوچان ، درگز و خواف ، گام دیگری در جهت تقویت ناوگان خودرویی و عملیاتی شرکت برداشته شد ، تا ارایه خدمات به مشترکین با کیفیت بهتر و سرعت بیشتر انجام شود .
مهندس ذبیحی در جلسه واگذاری این خودروها که با حضور تعدادی از معاونین و مدیران شرکت در محل اداره انبارها برگزار شد ، حفاظت و حراست از اموال و دارایی های شرکت و بهره برداری صحیح را مورد تاکید قرار داد . وی با اشاره به تجهیزات گران قیمتی که با مشکلات مالی و سختی فراوان تهیه شده است ، ارایه خدمات و جلب رضایت حداکثری مشترکین را اولویت اصلی شرکت دانست و ابراز امیدواری نمود همه ارکان شرکت ، در جهت تحقق اهداف شرکت گام های اساسی بردارند .
در ادامه جلسه ، رانندگان حاضر ضمن تقدیر از  نوسازی خودوروهای عملیاتی شرکت ، برخی از مشکلات خود را مطرح نمودند .
بازدید از قسمت های مختلف اداره انبارها و گفتگو با همکاران نیز در ادامه این جلسه انجام شد .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده + ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image