پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
نخستین رصد آزمایشی شبکه فشار متوسط در خراسان رضوی با استفاده از پهباد انجام شد

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای بازدید مؤثر از شبکه توزیع برق بویژه در مناطق صعب‌العبور و دور از دسترس، نخستین بازدید و رصد آزمایشی شبکه فشار متوسط با استفاده از پهباد توسط یک شرکت متخصص در خراسان رضوی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی، سید جواد رضایی افزود: با توجه به گستردگی شبکه توزیع برق در پهنه استان خراسان رضوی بخشی از این شبکه در مناطق کوهستانی، صعب‌العبور و یا دور از دسترس قرار دارد.

وی اظهار داشت: ضروری است که بازدید و سرویس شبکه برق در مناطق صعب العبور خراسان رضوی نیز مشابه سایر قسمتهای شبکه و حتی بیشتر و حساس تر انجام شود.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: علاوه بر تامین برق برخی روستاها، تعدادی از سایت های صدا و سیما، مخابرات و ارتباطات بیسیم بسیاری از ادارات در ارتفاعاتی قرار دارند که بازدید شبکه برق منتهی به آنها با نفر بسیار مشکل است.

رضائی اضافه کرد: با استفاده از فناوری پهباد با سرعت و دقت بالا امکان بازدید بخش زیادی از شبکه وجود دارد و علاوه بر تصویر برداری باکیفیت می توان با اضافه کردن فناوری ترموویژن و حتی آلتراسونیک بهره‌برداری مناسب از این فناوری داشت.

وی اظهار امیدواری کرد که با حمایت و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بتوان در مرکز پشتیبانی فنی از این فناوری بهره گرفت.

گفتنی است: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیش از ۲۸ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط دارد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image