پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
نخستین نشست مستندسازی تجربیات علمی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد

نخستین نشست مستندسازی تجربیات و دانسته‌های علمی با تکیه بر مدیریت دانش و بهره‌گیری از اتاق فکر با حضور همکاران منتخب از “معاونت فروش و خدمات مشترکین” و “معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات” شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: تشکیل اتاق فکر و بهره‌گیری از ظرفیتهای کارکنان این شرکت در زمره تکالیف وزارت نیرو و شرکت توانیر به شمار می رود و ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در این خصوص با هدف مستندسازی تجربیات و یافته‌های جدید علمی از جمله وظایف محوله به شرکتهای زیرمجموعه توانیر است.

تقی وحیدی افزود: در این راستا، نخستین نشست دانشی با حضور کارکنان منتخب از دو معاونت “فروش و خدمات مشترکین” و “برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات” شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد و اصول بنیادین در مستندسازی تجربیات و انعکاس آنها به صورت علمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری نشستهای مشابه در سطح شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تداوم یابد تا در آینده نزدیک، شاهد رونق بیش از پیش فعالیتهای علمی و پژوهشی و استخراج مقالات علمی از یافته‌های علمی و تجربیات عملی کارکنان این مجموعه باشیم.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image