نشست بازآموزی نرم افزار جامع خدمات مشترکین (ناب پلاس) با حضور روسای ادارات خدمات مشترکین و کاربران سیستم در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، برگزاری این نشست در راستای تغییرات ایجاد شده در فرآیند فروش انشعاب و الزام تهیه کنتور توسط متقاضیان از درگاه مجازی شرکتهای کنتورساز به صورت فروش مستقیم بود.
با توجه به اهمیت موضوع وصول مطالبات و تاکید شرکت توانیر، در ابتدای این نشست معاون فروش و خدمات مشترکین و معاونین هماهنگی برق غرب و شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اهمیت وصول به موقع مطالبات و حفظ جایگاه شرکت را مورد تاکید قرار دادند.
مدیر دفتر نظارت بر فروش انرژی و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست در خصوص سهمیه و درصد وصول مطالبات هر شهرستان و نحوه وصول مطالبات بدون ایجاد نارضایتی و وصول با کرامت مطالبی را ارائه کردند.
محمود صالحیان در خصوص وظایف و مسئولیتهای همکاران خدمات مشترکین در ارایه خدمات باکیفیت و به موقع به متقاضیان به منظور ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر مطالبی را یادآوری کردند.
برگزاری کارگاه آموزشی در مدت زمان چهار ساعت با ارائه مطالب و تشریح فرایندهای جدید، فروش مستقیم و سامانه ساتب و پاسخ به سوالات حاضرین توسط آقای چوپانی پایان بخش این نشست بود.