پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۶
نشست بصیرتی بسیج ادارات خراسان رضوی به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزار شد

نشست بصیرتی و ارشادی معاونین، خواهران و سرگروه های صالحین پایگاه های بسیج ادارات شهید عباسپور خراسان رضوی به میزبانی حوزه ستادی شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مهندس “هادی انبیایی”، جانشین فرمانده پایگاه شهدای گمنام شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست با اشاره به نقش حساس بسیجیان در شرایط حساس کنونی، توجه همگان را نسبت به ایجاد تامل و تعمق بیشتر در مسائل و رفتار و حرکات خود جلب کرد.

دکتر “فریده پرویش”، فرمانده معاونین بخش خواهران پایگاه های بسیج ادارات شهید عباسپور خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: هدف از برگزاری این هم اندیشی که به صورت ماهیانه و به میزبانی یکی از دستگاههای اجرایی برگزار می شود، ایجاد روشنگری فکری، وحدت فرماندهی و آگاهی رسانی است.

“شیرین دانایی” معاون بخش خواهران پایگاه شهید گمنام شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گزارشی از رئوس اهداف و برنامه های اجرا شده در سال ۱۴۰۱ را با رویکرد اشتراک گذاری تجارب بین فرماندهان پایگاهها ارائه کرد.

یکی از مدرسین حوزه و دانشگاه نیز در این نشست با اشاره به ۸۰ روش کلامی و غیرکلامی در امر به معروف و نهی از منکر و کتابی ارزشمند از بیانات مقام معظم رهبری با عنوان “واجب فراموش شده” گفت: داشتن سعه صدر، بیان نرم و مهربانانه با طرح پرسشهای کلیدی که فرد را به تفکر وادارد از روشهای اثربخش امر به معروف و نهی از منکر است.

“زهرا خادم” با اشاره به آیات الهی در کتاب قرآن و بررسی تطبیقی زندگی ائمه اطهار (ع) با استفاده از تمثیل های کاربردی، روشهای عینی و عملی امر به معروف و نهی از منکر را تشریح کرد.

خواهران پایگاه های بسیج سایر شهرستانهای خراسان رضوی نیز ‌در این نشست به صورت مجازی حضور یافتند.

در پایان، پایگاه شهدای گمنام شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی از بانوان بسیجی فعال در حوزه ستادی و شهرستانها که در مناسبتهای موضوعی مختلف طی سال جاری با پایگاه خواهران حوزه ستادی شرکت بیشترین همکاری را داشتند با اهدای لوح و هدیه فرهنگی قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفده − یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image