پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
نشست صمیمی مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی با بخش مالی

نشست صمیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با کارکتان بخش مالی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی؛ این دومین نشست مهندس “محسن ذبیحی” با کارکنان حوزه ستادی است که به منظور تقویت ارتباط مستقیم مدیرعامل با کارکنان، تقویت و اشاعه فرهنگ “یک شرکت-یک خانواده” و شنیدن نقطه نظرات و انتقادات و پیشنهادات آنان انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مشارکت و همراهی در امور این نهاد را از دو بُعد وظیفه‌ای و توسعه ای بسیار با اهمیت برشمرد و با تاکید بر بُعد دوم گفت: مشارکت همکاران در پیشرفت و توسعه کمی و کیفی تمامی ارکان شرکت بسیار موثر است.

وی با اشاره به جایگاه مناسب شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در بین شرکت های توزیع نیروی برق کشور و همچنین سازمان ها و ادارات در سطح استان، تداوم و حفظ این جایگاه را منوط به مشارکت، همدلی و همراهی همه کارکنان در چارچوب شعار تلاش همه برای خاص بودن دانست و افزود : صداقت و صمیمیت کلید حل مشکلات احتمالی است که در شرکت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار داشت: از اظهار نظر و بیان انتقادات و پیشنهادات سازنده همکاران در تمامی سطوح استقبال و از کارکنان دعوت می کنیم با استفاده از روشهای مختلف ارتباط گیری با ما را تداوم بخشند.

شایان ذکر است در ادامه این نشست که حدود دو ساعت به طول انجامید، کارکنان امور مالی پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در حوزه های مختلف بیان کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image