پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۸/۳
نشست هماهنگی آغاز «نهضت تولید سبز با برق سبز» در استانداری خراسان رضوی برگزار شد

نشست هماهنگی آغاز نهضت «تولید محصول سبز با برق سبز» با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و جمعی از مسوولان و دستاندرکاران مربوطه در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، برگزاری این نشست در حالی که یک هفته از آغاز نهضت «تولید محصول سبز با برق سبز» در خراسان رضوی گذشته است با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و تعدادی از کشاورزان و خبرگان حوزه کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی و پیمانکاران احداث سامانه های خورشیدی به صورت حضوری انجام گرفت.

فرمانداران و بخشداران شهرستانها و روسای ادارات برق جهاد کشاورزی استان به صورت مجازی در این نشست هماهنگی شرکت کردند.

 «مهدی مرزبانی» مدیر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست در ارتباط با نهضت تولید محصول سبز با برق سبز به عنوان اولین استان پیشرو در این طرح توضیحاتی ارایه کرد.

«علیرضا خدابنده» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن ارایه توضیحاتی در ارتباط با نحوه مدیریت بار و استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر آمادگی این شرکت را برای نصب یکهزار نیروگاه خورشیدی برای صاحبان چاه های کشاورزی استان اعلام کرد.

در ادامه این نشست نمایندگان صنفی حوزه کشاورزی و خبرگان این حوزه و پیمانکاران احداث سامانه های خورشیدی توضیحات و مطالبات صاحبان چاه های کشاورزی را بیان کردند.

در پایان «جواد خدایی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز با تاکید بر استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر در چاه های کشاورزی به جمع بندی نتایج این نشست پرداخت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده − 10 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image