پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰
نشست کمیته تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در رشتخوار برگزار شد

نشست کمیته تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار رشتخوار با حضور جمعی از مسئولان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به منظور بررسی آخرین روند اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در محل مدیریت برق آن شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، معاون مهندسی و نظارت، مدیر دفتر نظارت و کنترل پروژه، مجری طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار، مجری طرح چاوش، رئیس اداره انبارها و مدیر دفتر کنترل کیفی کالا این شرکت در نشست این کمیته حضور داشتند.

مدیر برق رشتخوار در این نشست با ارایه عملکرد شهرستان در حوزه تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار گفت: طول کل شبکه فشار ضعیف این شهرستان ۴۱۳ کیلومتر است که از این میزان سه هزار و ۲۴۵ کیلومتر شبکه هوایی سیمی، ۸۲ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار و هفت کیلومتر شبکه زمینی است.

محسن اولادی افزود: در سال ۱۳۹۹ به میزان ۶ هزار و ۹۲۵ متر، در سال ۱۴۰۰ به میزان ۹ هزار و ۹۰۰ متر و در چهار ماهه نخست امسال پنج هزار و ۹۴۰ متر از شبکه سیمی شهرستان رشتخوار به شبکه کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی بیان کرد: هدفگذاری امسال مدیریت برق رشتخوار در حوزه طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اجرای این طرح در ۲۰ هزار متر از شبکه است که تاکنون ۹۰ درصد از هدف تعیین شده برای چهار ماه نخست امسال محقق شده است.

اولادی تعداد مشترکین برق شهرستان رشتخوار را ۲۴ هزار و ۳۲۷ مشترک ذکر و بیان کرد: عمده مصرف انرژی در رشتخوار مربوط به بخش کشاورزی با برخورداری از سهم ۷۵ درصدی از کل مصرف انرژی در این شهرستان می شود.

مدیر برق رشتخوار اضافه کرد: در خصوص کنترل پیک بار تابستان سال گذشته بیشترین همکاری با مدیریت برق شهرستان را مشترکین بخش کشاورزی داشتند، امسال نیز تاکنون ۹۸ درصد از مشترکین کشاورزی با مدیریت برق رشتخوار همکاری کرده اند.

وی اظهار داشت: تعداد مشترکین پرمصرف خانگی شهرستان در دوره قرائت اول و دوم سال جاری، یکهزار و ۳۰۴ اشتراک از مجموع ۱۹ هزار و ۸۶۳ اشتراک بوده است به نحوی که ۶.۵ درصد از مشترکین خانگی پرمصرف هستند، با همکاری خوب مشترکین تاکنون مشکلی در عبور از پیک بار در شهرستان وجود نداشته است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده − سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image