پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توسط ارزیابان وزارت نیرو در حوزه HSE

نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توسط ارزیابان وزارت نیرو در حوزه ایمنی، بهداشت حرفه‌ای و محیط زیست در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سرپرست دفتر HSE شرکت توانیر که سرتیم این گروه ارزیابی است در نشست افتتاحیه ارزیابی گفت: ستاد نظارت عالیه بر HSE در توانیر تشکیل شده و دستورالعمل های مربوطه نیز در این زمینه ابلاغ شده است که با توجه به حساسیت های توانیر نسبت به شرکت های توزیع برق در سراسر کشور، نظارت عالیه مزبور در استان ها آغاز شده است.

مهندس زهرا دلیانی افزود: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی جزو شرکت های موفق در رعایت الزامات HSE بوده و طی دو سال گذشته هیچ حادثه ای در این استان رخ نداده است که نشان از توجه مدیران این شرکت به مسائل ایمنی در کار دارد.

وی اظهار داشت: حوزه HSE به دلیل ناملایماتی که چه در زمینه ساختار و چه سختی های کار دارد، صبوری زیادی را می طلبد و نظارت عالیه ای که در این حوزه از سطح شرکت های توزیع برق استان ها آغاز شده است ناظر بر ازریابی عملکردها در این خصوص است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: یکی از ظرفیت های خوب این شرکت بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و کارآمد است به طوری که این شرکت برای سه سال متوالی رتبه نخست جشنواره شهید رجایی استان را در خصوص ارزیابی عملکرد در بین ۵۸ دستگاه اجرایی بدست آورده است.

دکتر علیرضا خدابنده افزود: در راستای عمل به نقشه استراتژی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همواره تلاش شده تا سیستم ها در هر بخش با توجه به رویکردها و موضوعات استراتژیک جدیدی که در صنعت برق تعریف شده است، ارتقا یافته یا مورد بازنگری قرار گیرد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در چشم انداز این شرکت، سه مقوله “خدمت رسانی، ارتقای بهره وری و صیانت از نیروی انسانی” مدنظر قرار گرفته است که در این راستا استقرار سیستم های مدیریتی مناسب در هر بخش به تحقق این شعار کمک کرده و بروز حوادث را در حوزه منابع انسانی به شدت کاهش داده است.

دکتر خدابنده، ساماندهی نیروها در حوزه خدمات مشترکین، احیای کارگزاری های خدمات مشترکین، توجه ویژه به حقوق و مزایای نیروهای دائم و پیمانکاری و نظارت ۱۰۰ درصدی بر پرداختی ها در این زمینه و توسعه نقاط اتوماسیونی را از اقدامات ویژه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در ارتقای شاخص های عملیاتی برشمرد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: ارزیابی وضعیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست جزو اهداف این شرکت به شمار می رود و تلاش شده است این سیستم مدیریتی در راستای کاهش حوادث در شرکت نهادینه شود.

احمد اسدی افزود: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با برخورداری از ۴۵ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و شبکه فشار ضعیف، طولانی ترین شبکه برق کشور را داراست و همچنین ۲۹ مدیریت برق را در سطح شهرستان های استان زیر پوشش دارد.

وی بیان کرد: گستره وسیع شبکه برق خراسان رضوی و پهناور بودن استان، توجه بیشتر به مسائل ایمنی را ضروری کرده است . از این حیث سالانه همایش علمی – تخصصی HSE در شرکت توزیع برق استان برگزار می شود تا بتوان برای کاهش خطرات برنامه ریزی کرده و شاخصهای ایمنی را ارتقا داد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به کسب گواهينامه سيستم مديريت ايمني، بهداشت و محيط زيست در سال گذشته اشاره و بیان کرد: کسب این گواهینامه الزامات HSE در کارها را مشخص کرده اما هدف اصلی ترویج فرهنگ این بخش بوده است.شایان ذکر است نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توسط ارزیابان وزارت نیرو در حوزه HSE طی روزهای ۲۴ و ۲۵ آبانماه در حال انجام است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image