پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
نقشه پلات GIS شبکه فشار متوسط، برای ۶ شهرستان خراسان رضوی تهیه شد

مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در اقدامی شاخص از سوی این دفتر، نقشه پلات شبکه فشار متوسط از سیستم جی.آی.اس برای ۶ شهرستان این استان تهیه و به مدیریت آن شهرستانها تحویل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان یوسفی فرد افزود: با توجه به درخواست و نیاز مطرح شده توسط همکاران شهرستانها در خصوص تهیه نقشه های پلات شبکه از سیستم GIS در مرحله نخست، این نقشه برای ۶ شهرستان خواف، سبزوار، فیروزه، بجستان، تربت حیدریه و بردسکن تهیه و تحویل شده است.

وی بیان کرد: این نقشه مانند کتابی دیجیتال و واحد است که به عنوان زبانی مشترک بین بخشهای مختلف شرکت برق به کار می رود تا کارها با تمرکز و توجه بیشتری انجام گیرد.
وی اظهار داشت: با توجه به کیفیت بالای کارتوگرافی نقشه، تهیه نقشه های پلات از سوی دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به عنوان یک اقدام شاخص به شمار می رود.

مدیر دفتر GIS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تلاش می شود طی انجام چند مرحله، نقشه پلات شبکه فشار متوسط همه شهرستانها تا پایان سال ۱۴۰۱ تهیه گردد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 − 7 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image