پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
همایش آموزشی ویژه مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور در مشهد برگزار شد

همایش آموزشی ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور در مجتمع فرهنگی – تربیتی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مسئول فرهنگی و دینی شرکت توانیر در مراسم پایانی این همایش دو روزه گفت: نخستین مرحله از دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور به صورت مجازی از طریق موسسه آموزش از راه دور استان گیلان در مهرماه امسال برگزار شد.

حجت الاسلام “رضا کاکاوند” افزود: دومین مرحله این دوره نیز به صورت حضوری طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه در مجتمع فرهنگی – تربیتی امام رضا(ع) مشهد برگزار شده است که در این مرحله ۵۰۰ نفر از ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی صنعت برق کشور حضور یافتند.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت شرائط روز این دوره آموزشی با موضوعات سواد رسانه و جهاد تببین و عفاف و حجاب با وجود اساتید بزرگواری چون حجج اسلام راجی و نظافت یزدی انجام شد.

مسئول فرهنگی و دینی شرکت توانیر گفت: امروز ما در موقعیت یک دوئل رسانه ای قرار گرفتیم و باید قدرت رسانه ای کشور را به صورت جهادی تقویت کرد، لذا لازم است ائمه جماعات صنعت برق با وجود سپری کردن دوره سواد رسانه در سالهای گذشته برای بروزرسانی توانایی اشان از اساتید و کلیپ های آموزشی این مهم بهره گیرند. 

حجت الاسلام کاکاوند از دیگر برنامه های مرحله حضوری این دوره آموزشی در مشهد را برگزاری آزمون کتبی مفتاح ۱۰ ویژه ائمه جماعات و رضوان ۸ ویژه مسئولان فرهنگی توسط مرکز آموزشی گیلان، نشستهای پرسش و پاسخ، پخش کلیپ های آموزشی و فرهنگی و کلیپ عملکرد دولت در حوزه صنعت برق برشمرد.

در مراسم پایانی این همایش دکتر “احمد حیدری” معاون حقوقی، پارلمانی و امور مجلس وزارت نیرو، حجت الاسلام دکتر “محمودرضا مهاجری” مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین از ۳۰ شرکت برتر و ۱۶ امام جماعت جهادی و مسئول فرهنگی صنعت برق کشور در زمینه تولید محتوای فرهنگی با اهدای لوحی قدردانی شد. 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image