پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
همراهی با تصمیمات کمیته انتصابات یکی از شروط مهم پیشرفت است

قائم مقام و معاون هماهنگی غرب شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بررسی های کارشناسی کمیته انتصابات، مرجع اصلی تصمیم گیری در انتصاب همکاران است لذا همراهی با تصمیمات اخذ شده یکی از مهمترین شروط رشد و ارتقا در مراحل بعدی به شمار می رود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علیرضا خدابنده در نشست معرفی مهندس “مجید صادقی” به عنوان مدیر جدید برق شهرستان جوین در محل این مدیریت گستردگی مناطق تحت پوشش شرکت و برنامه های رشد و ارتقایی که برای همکاران در سطوح مختلف در نظر گرفته شده است را مورد تاکید قرار داد.

وی با قدردانی از زحمات همکاران در مدیریت پیک بار تابستان امسال، گذر موفقیت آمیز از شرایط مزبور را مرهون برنامه ریزی صحیح و بکارگیری مدل مناسبی در مدیریت بار دانست.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شهرستان جوین به لحاظ دارا بودن شبکه های با عمر بالا و مصرف قالب بخش کشاورزی دارای ویژگی های منحصر به فردی در سطح شرکت است.

خدابنده افزود: برخوردار بودن از برنامه مناسب کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای اصلاح شبکه های قدیمی ضروری بوده و باید استفاده از مدل های مختلف برای تأمین اعتبار پروژه های اصلاح شبکه مدنظر قرار گیرد.

وی تقویت تعاملات با مجتمع کشت و صنعت به منظور استفاده از راهکارهای موثر در مدیریت بار سالهای پیش رو را مهم ارزیابی کرد و گفت: لازم است مشترکین کشاورزی به منظور کاهش آسیب ناشی از ناترازی تولید و مصرف که احتمالا طی سه سال آینده نیز وجود خواهد داشت، برنامه ریزی لازم برای تأمین مولد اضطراری، تغییر شرایط و نوع کشت و … داشته باشند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همچنین
هوشمندسازی و کنترل پذیری لوازم اندازه گیری متناسب با شرایط مشترکین شهرستان، تقویت و توانمندسازی پیمانکاران، وصول مطالبات، رفع حریم های خطرناک، کاهش تلفات، تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار را مورد تاکید قرار داد.

دکتر خدابنده ضمن قدردانی از مهندس “حجت پارسادوست” که با کمک تیم کارشناسی و تلاش های شبانه روزی همکاران، موجبات رشد و ارتقای شاخصهای مدیریت برق جوین را فراهم آورده است، اظهار امیدواری کرد که این تلاش با مدیریت مهندس صادقی به نتایج درخشان تری برسد.

“محمدحسین مقدسان”، مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست به موضوعات مختلفی از جمله ضرورت آموزش های عمومی و تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی، نحوه جذب نیروی انسانی و … پرداخت.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست، مهندس پارسا دوست گزارشی از مهمترین اقدامات انجام شده در مدیریت برق جوین را در طی سه سال اخیر ارایه کرد و مهندس صادقی نیز اظهار امیدواری کرد با همراهی همکاران شاهد پیشرفت و رشد شاخصهای مدیریت برق شهرستان باشیم.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده + 17 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image