پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
همراهی صاحبان صنایع و کشاورزان با برنامه های عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برنامه های مدیریت بار صنایع و کشاورزی استان را برای گذر از ایام پیک تابستان سال ۱۴۰۱ تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، تشریح این برنامه ها توسط مهندس محسن ذبیحی در نشست مشترکی که به میزبانی فرمانداری قوچان و با حضور مدیر عامل، قائم مقام و معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس صنعت و معدن، مدیر شهرک صنعتی، رییس انجمن صنفی کشاورزی و… با هدف مدیریت مصرف برق و پیک بار ۱۴۰۱ برگزار شد، انجام گرفت.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت تولید و مصرف برق در کشور و استان، به محدودیت های موجود اشاره و همکاری بخش های صنعتی و کشاورزی را عامل اساسی در عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ دانست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به برنامه های متعددی که صنعت برق برای تامین برق مورد نیاز مشترکین و کاهش فاصله ناترازی تولید و مصرف برق در دست اقدام دارد اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت بخش های مختلف، مشکلات به حداقل برسد.

شایان ذکر است در ابتدای این نشست دکتر علی آذری نماینده مجلس و مهندس صفایی فرماندار شهرستان، طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند شرکت، قول مساعدت و همکاری همه جانبه برای کمک به اجرای برنامه های مدیریت بار در زمان پیک دادند.

همچنین در این دیدار مشکلات برق شهرستان نیز مطرح و بررسی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده − پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image