پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۱۰
همزمان با هفته پدافند غیرعامل؛ رزمایش قطع برق در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اجرا می شود

مجری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به اینکه رزمایش قطع برق در حوزه عملیاتی این شرکت اجرا می شود، گفت: یکی از برنامه های اجرایی در هفته پدافند غیرعامل برگزاری رزمایش قطع برق، به منظور بررسی آماده به کاری مولدهای برق اضطراری مشترکین مهم و حساس می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حبیب خیردوست با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیر عامل، اظهارکرد: با توجه به  اهمیت روز افزون برق در زندگی امروزی که دارای نقشی حیاتی است و چه بسا قطع لحظه ای آن به شدت اثرگذار و مشکل آفرین خواهد شد ،  باید به  قطع  برق که ممکن است موجب از کارافتادن سیستمهای حیاتی در سطح کشور شود، به عنوان یک تهدید جدی توجه شود .
وی افزود: وقوع حوادث غیر مترقبه و خارج از کنترل ، همچنین احتمال خرابکاری و تهدیدات سایبری در شبکه های برق ، باعث می شود که همواره نتوان از تداوم و استمرار صد درصدی جریان برق مطمئن بود و ضروری است به منظور کسب آمادگی  لازم و کاهش اثرات مخرب ناشی از قطع برق ، پیش بینی ها و تمهیداتی را به کار برد .
خیردوست با بیان اینکه وجود برنامه های هفته پدافند غیر عامل فرصتی برای یادآوری و جلب توجه اذهان مدیران و مردم به لزوم انجام اقدامات پدافندی است، گفت: با توجه به دستورالعمل های واصله از شرکت توانیر و استانداری استان خراسان رضوی، یکی از این برنامه ها ، اجرای رزمایش قطع برق و کنترل آماده به کاری مولدهای برق اضطراری مشترکین حساس و دارای اهمیت می باشد.
مجری مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی افزود: این برنامه همه ساله و در بین مشترکین خاص این شرکت و همزمان با هفته پدافند غیر عامل و به موازات دیگر برنامه های این هفته  برگزار می شود.
وی اشاره کرد: به همین منظور ؛ کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت تشکیل گردید  و رویکرد و روش اجرایی رزمایش تخصصی قطع برق جهت بررسی آماده به کاری مولدهای برق مشترکین حساس و مهم را تعیین و مکاتبات لازم با مدیریت های برق شهرستان ها جهت برنامه ریزی و اجرا انجام شده است.
خیر دوست بیان کرد: همچنین مقرر شد با تشکیل کمیته های داخلی در هر شهرستان نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه های نکوداشت هفته پدافند غیر عامل اقدام شود.
شایان ذکر است تاکید شده که نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری مسابقه مرتبط با پدافند غیر عامل، اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردهای پدافند غیر عامل برای پرسنل شرکت و مشترکین مهم نیز اهتمام جدی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image