پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵
وجود مشترکین فوق سنگین و انرژیهای نوین از ویژگیهای برجسته خواف است

معاون هماهنگی شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: وجود مشترکین فوق سنگین و ظرفیت انرژی های نو از ویژگی های برجسته شهرستان خواف است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سعید شریفی در نشست تکریم و معارفه مدیر برق شهرستان خواف طی سخنانی شهرستان مزبور را دارای دو شاخص اصلی نیروگاههای تجدیدپذیر و مشترکین فوق سنگین دانست که در کنار ویژگی های اقلیمی و اجتماعی نیازمند توجه ویژه و درایت هوشمندانه در مدیریت دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به زیرساختهای مناسب شهرستان خواف و پیمانکاران قوی که در منطقه وجود دارند، همچنین وجود ناوگان خودرویی مناسب و تغییراتی که در ساختمان های اداری به وجود آمده، در مجموع ارزیابی خوبی از شرایط کار در شهرستان به همراه داشته است.

مهندس شریفی پراکندگی مشترکین برق را از دیگر ویژگی های اصلی شهرستان خواف برشمرد و گفت: خواف برای تامین و حفظ ولتاژ استاندارد نیازمند توجه ویژه است.

معاون هماهنگی شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از مهندس براتی و همکاران مدیریت برق شهرستان خواف که عملکرد بسیار مطلوبی در ارزیابی های سالیانه داشتند قدردانی کرد و ضمن معرفی مهندس اولادی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان، اظهار امیدواری کرد، مسیر رشد بهتر از گذشته تداوم داشته باشد.

در این نشست، مهندس براتی، مدیر سابق برق خواف گزارشی از اقدامات خود ارایه کرد و مهندس اولادی نیز به عنوان مدیر جدید برق این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 − 13 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image