پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
وضعیت امور رفاهی و درمانی کارکنان برق شهرستانهای خراسان رضوی بررسی شد

رییس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: به منظور تبیین و تشریح، بازکاوی و کنترل امور درمان و رفاه همه شرکت در بازدید حضوری از ۱۵ مدیریت برق شهرستانهای تابعه استان از ابتدای مهرماه تاکنون، وضعیت رفاهی و درمانی کارکنان مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی، شیرین دانایی، بازدید میدانی از شهرستانها را عامل بقا و حیات سازمان و راهکاری به سمت پویایی و بالندگی آن دانست و افزود: در سفر به شهرستانهای مزبور همکاران امانی، پیمانی و بازنشسته در ابتدا با ماهیت و کارکردهای انواع قراردادهای بیمه ای شرکت از جمله مسوولیت کارفرما در مقابل کارکنان و اشخاص ثالث ، بیمه عمر و حادثه مصوب کارکنان ، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و بیمه تکمیل درمان آشنا شدند.

وی اظهار داشت: در ادامه حضور در بین کارکنان مدیریت های برق مزبور، دلایل انتخاب شرکت بیمه رازی (مزایا و فرصتها) در شورای هماهنگی درمان استان برای همه شرکتهای تابعه وزارت نیرو تبیین و تغییرات محتوایی و اجرایی قرارداد بیمه تکمیل درمان سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۲تحت پوشش شرکت بیمه رازی تشریح شد، سپس آموزشهای لازم به آنان در قالب اپلیکیشن سیناد (ثبت و ارزیابی نسخ درمانی) ارایه گردید.

وی بیان کرد: همچنین در این سفرها ، کارشناس شرکت بیمه رازی با مراجعه به مراکز درمانی اعم از بیمارستانها، درمانگاه ها، مطب پزشکان، داروخانه ها و مراکز پاراکلینیک شهرستانها نسبت به مذاکره جهت عقد قرارداد با آن مراکز اقدام نمود.

رییس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تشریح موارد انگیزشی و رفاهی برای انواع گروههای کاری همکاران شرکت از جمله تشریح انواع وام ها و نحوه معرفی همکاران، آشنایی با خدمات صندوق خیریه شرکت، نحوه عضویت در صندوق بازماندگان برق خراسان، نحوه درخواست کالا کارت از بانک مهر ایران، نحوه پرداخت مساعدتهای درمانی برای بیماران خاص و صعب العلاج، شرایط پاداش تحصیلی به فرزندان همکاران از دیگر مواردی است که در این سفرها برای کارکنان مدیریت های برق تشریح شد.

دانایی ادامه داد: در حاشیه بازدید از شهرستانها به منظور عیادت و سرکشی و دلجویی از همکاران بیمار و همچنین بازنشستگان آن شهرستان، به اتفاق مدیر برق، رییس اداره امور مالی و مسئول پرسنلی مدیریت برق آن شهرستان در منازل مسکونی آنان حضور یافتیم.

وی بیان کرد: وضعیت خانه های سازمانی و مهمانسراهای مدیریت های برق در شهرستانها نیز در این سفرها مورد بررسی قرار گرفت و توصیه ها و پیشنهادهایی برای رفع عیوب ، انجام بازسازی و بهینه سازی به مدیران محترم برق ارایه شد، پس از پایان یافتن بازدیدها و بررسی موارد رفاهی و درمانی کارکنان، نشست جمع بندی وضعیت کارکنان با حضور مدیر برق شهرستان مربوطه برگزار گردید تا در خصوص مواردی که نیاز به هماهنگی بیشتر با اداره رفاه و درمان شرکت دارد، تصمیم گیری شود.

رییس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، ارسال به موقع افزایش و کاهش الحاقیه نفرات بیمه تکمیل درمان کارکنان، برگزاری به موقع کمیته فرعی رفاه شهرستانها، کنترل و نظارت بر خانه های سازمانی و رعایت آیین نامه آنها، اخذ مجوز لازم به منظور تمدید یا تغییر نفرات متقاضی برای استفاده از خانه ها، راه اندازی و برگزاری گل گشت های خانوادگی، رزرو سالنهای ورزشی و برگزاری مسابقات درون شهرستانی، پیگیری اثربخش بودن معاینات ادواری کارکنان و استفاده از پزشک در محل شرکت را از مواردی برشمرد که در نشستهای جمع بندی سفر در هر شهرستان مطرح و درباره آن تصمیم گیری شده است.

دانایی اضافه کرد: در پایان هر سفر به شهرستانهای استان تلاش شد که با مذاکرات حضوری بعمل آمده در قالب پرسش و پاسخ با کارکنان مدیریت برق هر شهرستان، ابهامات و سوالات آنان پاسخ داده شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نوزده + شانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image