پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷
پاسخگویی به ۲۸۰ هزار تماس مردمی در مرکز سمپات خراسان رضوی

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در ۹ ماهه ابتدای امسال بیش از ۲۸۰ هزار تماس مشترکین با سمپات (سامانه متمرکز پاسخگویی توزیع برق استان) ثبت شده و کارشناسان به درخواستهای آنان پاسخ داده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، جلال بهشتیان افزود: میزان تماسهای مشترکین با سامانه سمپات در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش یافت که نشان از رسیدگی بهتر و دقیق تر به درخواستهای مردم دارد.

وی یکی از مهمترین اهداف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را ارائه خدمترسانی شفاف و شایسته به همه مشترکین و ذینفعان دانست و گفت: یکی از مولفه های خدمت رسانی شفاف به مشترکین، سهولت دسترسی مردم به ثبت درخواستهایشان است.

بهشتیان ادامه داد: برای بررسی و رسیدگی به درخواستهای مردم نیاز به ایجاد مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته و جامع بود تا بتواند در تمامی زمینه ها مشترکین را راهنمایی کند.

وی اظهار داشت: در این راستا با سیاستگذاری انجام گرفته توسط مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی، در ابتدای مهرماه امسال مراکز ۱۲۱ و ۱۵۲۱ در محل ستاد ادغام شد تا علاوه بر پیگیری درخواستهای مربوط به امور شبکه توزیع برق مانند “درخواست رفع خطر، رسیدگی به درخواست رفع خاموشی، رسیدگی به مشکلات روشنایی معابر”، سایر درخواستهای مشترکین مربوط به خدمات فروش و پس از فروش، تغییر نام، جابجایی کنتور، خرید انشعاب جدید در ساعت غیراداری نیز پیگیری شود.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به اصل “کار با عیب صفر” و تمرکز درخواستها در این مرکز، امکان رصد و تجزیه و تحلیل حوادث بوجود آمده در شبکه به صورت متمرکز فراهم و موجب شده است که به مشکلات شبکه توزیع برق با سرعت و کیفیت بیشتری رسیدگی شود.

بهشتیان مشتری مداری را در اولویت کار مرکز سمپات دانست و افزود: به همین منظور گروهی مستقل به صورت محرمانه نسبت به گرفتن نظرات مشتریان اقدام کرده تا کیفیت خدمات پاسخگویی و خدمات گروه های اجرایی رصد شود.

وی بیان کرد: مرکز سمپات با استفاده از بروزترین فناوریهای ارتباطاتی مانند SIP Trunk امکان برقراری ارتباط با کیفیت را با مشترکین و ذینفعان دارد لذا مشترکین می توانند در بسترهای مختلف شامل تماس با سرشماره تلفن ۱۲۱، اپلیکیشن برق من، پرتال سایت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و سرویس پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۱ ، ارسال ایمیل و چت آنلاین، درخواست خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هجده + بیست =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image