پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱
پذیرش ۳۷ مقاله از شرکت برق خراسان رضوی در همایشها و مجلات بین المللی

سرپرست دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۴۲ نفر از کارکنان این شرکت ۴۷ مقاله به کنفرانسهای ملی و بین المللی و مجلات خارجی ارایه کرده اند که از این تعداد ۳۷ مقاله در عناوین مختلف تخصصی در کنفرانسهای ملی و بین المللی پذیرش شده یا در مجلات خارجی به چاپ رسیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی ظریف به تشریح کنفرانسهای مزبور پرداخت و افزود: بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع در تهران در شهریور ماه امسال برگزار شد که از ۲۳ مقاله ارایه شده توسط کارکنان این شرکت به این کنفرانس، ۱۶ مقاله پذیرفته گردید.
سرپرست دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در کنفرانس سیرد بین المللی  با عنوان “SMART POWER DISTRIBUTION FOR SUSTAINABLE AND FAST EVOLVING CITIES-CIRED BERLIN” که در سال ۱۳۹۹ برگزار شد، چهار مقاله ارایه شده کارکنان این شرکت مورد پذیرش قرار گرفت.
وی بیان کرد: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ۶ مقاله به دهمین کنفرانس شبکه های هوشمند کاشان در سال ۹۹ ارسال کردند که مقاله “بررسی پدیده بازیابی ولتاژ تأخیری ناشی از خطا (FIDVR )با استفاده از انحراف امپدانس بار” مورد پذیرش قرار گرفت و در آن کنفرانس ارایه شد.
وی اظهار داشت: ۱۴ مقاله از کارکنان این شرکت در کنفرانس “۷th Iran Wind Energy Conference” ، ششمین کنفرانس بین المللی قابلیت اطمینان و ایمنی دانشگاه شیراز، کنفرانس بین المللی برق در تهران و هشتمین کنفرانس منطقه ای سیرد بین المللی از دیگر مقالات پذیرفته شده این شرکت در کنفرانسهای سال ۱۳۹۹ به شمار می رود.
سرپرست دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سه مقاله از کارکنان این شرکت  در مجلات خارجی سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیدند.
سرپرست دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: قدردانی “سید حسین سجادی” معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو از این شرکت به منظور حضور فعال و موثر در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو، حضور همکاران شرکت برق استان در کارگاه های آموزشی همایش هوش محاسباتی دانشگاه فردوسی مشهد، کسب رتبه سوم کشور در هشتمین کنفرانس منطقه ای سیرد و کسب رتبه در بیست و پنجمین کنفرانس شبکه های توزیع در شهریور ماه امسال بخشی از افتخارات این شرکت از سال گذشته تاکنون به شمار می رود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image