پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷
پنج روستای شهرستان بجستان برقدار شدند

مدیر برق بجستان گفت: از ابتدای امسال با ایجاد ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط ، نصب چهار دستگاه پست هوایی و ایجاد هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشارضعیف در مجموع با اعتبار حدود سه میلیارد تومان، عملیات برق رسانی به روستاهای «کلاته، مغری، مهراباد قدس، چاه قند و سوسناری پایین» انجام گرفت و این روستاها برقدار شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، مهدی میری افزود: عملیات اجرایی شبکه برق روستای »درچاق» نیز به طول حدود چهار کیلومتر در حال انجام است که تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: بهسازی شبکه های برق هفت روستای این شهرستان از محل اعتبارات طرح بهارستان شامل شبکه برق روستاهای «زین اباد ، قاسم اباد ، صلح اباد ، مطراباد ، فخراباد ، رضائیه و ششتوک» با همیاری دهیاران با اعتبار حدود ۱.۵ میلیارد تومان بازسازی و پایه های مزاحم برق در این روستا جمع آوری شد.

مدیر برق بجستان خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال در جهت تقویت و اصلاح و رفع حریم شبکه های فشار ضعیف بجستان، ۳۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف این شهرستان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان بهسازی و تبدیل به کابل خودنگهدار شده است.

وی اضافه کرد: شبکه برق روستاهای «کامه ، خارفیروزی ، حسین اباد ، سریده ، نوق ، ششتوک ، ناصراباد ، عزت ، نصراباد ، ابراهیم اباد ،چاه فالیز و رضائیه» در این شهرستان به صورت کامل بازسازی و تبدیل به کابل خودنگهدار شده است.

میری ادامه داد: در راستای هوشمندسازی شبکه برق بجستان با اتصال ۲۳ دستگاه کلید و ریکلوزر به اتوماسیون شبکه استان ، نصب ۱۸۰ دستگاه کنتور سه فاز هوشمند و ۸۵ دستگاه تابلو دیماندی فرمانپذیر گامهای بلندی در راستای هوشمندسازی شبکه برق این شهرستان برداشته شده است.

مدیر برق بجستان گفت: از ابتدای امسال ۹۳ طرح در بخشهای برق رسانی به روستاهای بی برق، طرحهای بهارستان، ترمیم و اصلاح شبکه، تامین برق مشترکین جدید، افزایش قابلیت مانور شبکه، هوشمندسازی شبکه و با اعتبار بیشتر از ۳۵ میلیارد تومان تهیه و به مرحله اجرا منتقل شده است که حدود ۲۲ میلیارد تومان از آن اجرا و تحویل و تحول شده است و باقی آن نیز با همت همکاران و پیمانکاران خوب شهرستان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

14 − پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image