پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۸/۱
پیگیری مستمر دلایل معیوب شدن تجهیزات شبکه برق در خراسان رضوی

مدیر دفتر کنترل کیفی کالا و تجهیزات شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: پیگیری برای دلایل معیوب شدن تجهیزات شبکه از مهمترین برنامه های این دفتر است.

به گزارش روابط عمومی، احسان سیاح زاده افزود: دفتر کنترل کیفی کالا و تجهیزات شرکت توزیع برق خراسان رضوی بررسی و رصد کیفیت اقلام بکار رفته در شبکه بعد از بهره برداری را در اولویت قرار می دهد.

وی بیان کرد: در این راستا با توجه به گزارش های رسیده از مدیریت های برق شهرستانها در ارتباط با معیوب شدن برقگیر «توس» در بارندگیهای اخیر و ارسال نمونه به این دفتر، بلافاصله موضوع به سازنده منتقل شد.

مدیر دفتر کنترل کیفی کالا و تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سپس نمایندگان سازنده کالا در دفتر کنترل کیفی کالا و تجهیزات شرکت برق خراسان رضوی حاضر شدند و پس از بررسی همه جوانب موضوع، به صورت تلفنی با عوامل دستاندرکار در مدیریت برق شهرستان مزبور نیز مذاکره شد و پس از بررسی علت معیوب شدن کالا، نتایج لازم بدست آمد.

سیاح زاده اضافه کرد: در نهایت مقرر شد ۲ نمونه برقگیر معیوب از محل گارانتی تعویض شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۱ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

15 + سیزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image