پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱
چابک سازی در فرایندها و فعالیت ها ضرورت اصلی امروز شرکت است

مدیر هماهنگی غرب و قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اظهار خرسندی نسبت به حضور نیروهای توانمند، پای کار و فهمیده در این نهاد گفت: انتظار می رود با چابک سازی فرایندها و سرعت بخشی به کارها مشکلات با سرعت بیشتری حل شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علیرضا خدابنده در نشست تودیع و معارفه مدیران برق پیشین و جدید شهرستان چناران افزود: مسئولان واحدهای برق شهرستانها از بهترین نیروهای شرکت هستند که امیدواریم که هر یک از آنان به عنوان یک برند در حوزه نیروی انسانی معرفی شوند.

وی تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار، استفاده از ظرفیت شهرستان های همجوار و حوزه ستادی برای رفع کمبودها و مشکلات، توجه ویژه به مشترکین صنعتی شهرستان، تعامل با حوزه قضایی شهرستان با هماهنگی دفتر حقوقی و توجه به مسایل انگیزشی کارکنان را از مواردی برشمرد که باید مورد توجه مدیران برق شهرستانها قرار گیرد.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست با به فرایند جابجایی مدیران و مسیر رشدی که در شرکت طراحی شده است، تغییر و گردش مدیریتی را از الزامات رشد و توسعه هر نهاد دانست.

امیررضا قیاسی گفت: پیاده سازی و استقرار سیستم‌های مدیریتی در سطح شرکت اهمیت زیادی دارد و زمان بزرگترین سرمایه در طول خدمت هر یک از ما است که باید خدمت مشتاقانه به مردم و کسب رضایت خداوند را مورد توجه قرار دهیم.

رعایت مسایل و الزامات ایمنی در تمامی مراحل کاری از دیگر توصیه های معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست بود.

در پایان این نشست مستشار شهیدی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان چناران قدردانی و از زحمات مهندس محمد بهشتی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image