پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۸/۴
کسب رتبه دوم شرکت توزیع برق خراسان رضوی در حوزه پژوهش صنعت آب و برق کشور

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در ارزیابی عملکرد حوزه پژوهش و دانش بنیان شرکت‌های صنعت آب و برق در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه دوم کشوری در بین شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در این باره گفت: ارزیابی مزبور توسط دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو انجام گرفته و کسب این رتبه توسط شرکت از افتخارات کم نظیر است.

تقی وحیدی افزود: ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌های توزیع برق بر اساس «آیین‌‏نامه حمایت از تولید دانش‌‏ بنیان، فناور و اشتغال‌‏آفرین در صنعت آب و برق» توسط وزارت نیرو انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در ارزیابی مزبور توسط وزارت نیرو، ۱۴ شاخص از جمله میزان اعتبارات هزینه شده، حجم ريالی قراردادهای پژوهشی منعقد شده با شركت‌های دانش‌بنيان، حجم ريالی قراردادهای خريد محصولات و خدمات از شركت‌های دانش‌بنيان، حجم ريالی قراردادهای توليد بار اول با شركت‌های دانش‌بنيان، تعداد شركت‌های دانش‌بنيان مورد حمایت، تعداد محصولات نمونه‌سازی شده و تعداد محصولات تجاری‌سازی شده در نظر گرفته شده است.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: یکی از شاخص‌های مهمی که می‌تواند رنکینگ این شرکت را ارتقا دهد، توجه به حداقل نیروی انسانی موجود در دفتر تحقیقات آن است.

وحیدی اضافه کرد: رقابت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این عرصه با شرکت‌هایی بود که از نظر نیروی انسانی و چارت سازمانی و امکانات موجود، شرایطی به مراتب مناسب‌تر دارند ولی دفتر تحقیقات با وجود تنها یک مدیر و یک نیروی کارشناس توانست زحمات فراوان همکاران را به نحوی بازتاب دهد که رتبه دوم کشوری از آن این شرکت شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با تقویت چارت سازمانی دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق خراسان رضوی، امکان بازتاب زحمات کارکنان بیش از پیش فراهم شود و رنکینگ نخست افتخارات پژوهشی و علمی به این شرکت اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image